Tos trochu přehnal.
wall of fire 5th Ti dá 6d8, což je 27 dmg na failed save. Do minuty máme 10 kol, řekněme, že v půlce případů ten save hodíš, to je nějakejch 5*40 ať se to dobře počítá 200dmg, pokud to sešleš 3x, tak se dostaneš na 600. Popř. 300 pokud by měl dotyčný rezist.
Bude Tě to stát "pouze" 7th level spell slot a 3*5th level spell slot a samozřejmě 3 minuty nepřerušeného soustředění.
Jako hezký combo, ale docela odpovídá síle kouzel téhle úrovně. Až na to, že Ti nejspíš nevyjde (v celé své hustotě, ne že bys tím nemohl něco hezky napálit), protože na levelu kdy tohodle si schopnej se Tví nepřátelé rozdělí na dvě, resp. tři skupiny:
1 - ňoumové na který je tohle plejtvání spell slotama (pokud nechceš provést demonstrativní popravu za účelem demoralizování nepřátel nebo nahnání vlastního street creditu) a který je snazší odpálit třema dobře mířenejma fireballama popř. dezintegrací (EDIT: používání tohodle comba na tuhle skupinu Ti zákonitě vynese jednu ze dvou reputací - buď budeš za maniakálního inkvizitora popř. ISISáckýho fanatika, nebo za mizernýho nácka... paralely k historii a realitě stranou, ani jedno Ti stejně moc přátel nezíská /EDIT)
2 - organizovaní nepřátelé, na které to sice bude fungovat, ale kteří Tě nejspíš nenechají takhle sejmout všechny a ti co budou "venku" se obratem postarají o to, abys tu koncentraci rychle ztratil - proti takovým bude nejspíš odpálení 7th level a 5th level během dvou kol spíš neefektivní a najdou se lepší využití jak těch dvou akcí tak těch spell slotů.
3 - husťáci, které sice zavřeš a začneš grilovat, ale který se obratem naserou a ze své pece Ti věnujou nazpátek pár dezintegrací, immonationů a dalších podobnejch funny věcí. Ty jim stihneš dát během dvou tří kol nějakejch 50 dmg, oni Ti během stejné doby nazpátek věnujou 150 dmg. Hádej, kdo to vydrží dýl.