Colombo: Podle tech interview bude a nebude zaroven. Nechteji mit velke User Interface (priklad WoW nebo SWtOR), zda se, ze nechteji mit ability na baru, ale chteji se drzet TES stylu - mas nabite kouzlo v ruce, mas mec v ruce, levym tlacitkem plus smerovou sipkou urcis smer utoku, je potreba se trefit do soupere, neni zadny nakliknuti oponenta a pak autohit (to ma i Tera Online). Vypada to, ze budou nejaka komba mezi hraci - ja udelam attack, ktery nahodi dotu, kterou ty dokazes stahnout, nabit si ji do mece a zdvojnasobit damage utokem apod.
Nebudou rozdilne servery (coz jim asi pri launchi moc nepomuze), ale jeden velky server (jako EVE), ktery bude pravdepodobne "nainstancovany", jako je to ted v SW, kde mate napriklad tri instance planety Tatooine a pokud se pripojite do party v jine instanci, tak vas to k nim presune (loading screen). V TESO by to melo byt vazane na to koho mate ve friendech, v guilde, v parte.
Zda se, ze se nebude s questy vracet zpet ke quest giverovi, pokud ano, tak to bude asi fungovat jinak nez napriklad ve WoW, kde jsou quest huby, dokonce primo mluvili o tom, ze quest huby nechteji.
V PvP se uchylili k typickemu frakce vs. frakce. V cem se lisi od ostatnich MMO, ktere to tak udeali (WoW, SWtOR, Warhammer), je to, ze frakce jsou tri. Ebonheart, Aldmer a Daggerfall. Podle traileru budou rasy rozdeleny mezi tyto tri aliance (Nord+Dunmer napriklad) a budou spolu bitcit. Cekam Open World pvp pri flagnuti se do PvP, pripadne battlegroundy jako v jinych MMOs. Rozdil od jinych MMO v battlegroundech je ten, ze se bojuje o cely Cyrodiil, ktery je jedna velka bitevni zona a cilem techto tri frakci je nechat korunovat jednoho z hracu Cisarem celeho sveta. Ne aby se primo stal Tiberem Septimem I. ale jeho predchudcem, Cisarem uchvatitelem.
QuentinW: Brother in arms! V traileru si to Nord pekne dava ty nemrtve vlkodlaky. Sice ten typek s lukem je MNOHEM vic badass, ale ten Nord je pekne poklada.