Já to taky hrál stealthově, i když ne úplně ortodoxně, ale navíc jsem zabíjel jenom lidi z kill teamů co mě přepadli, vraždili civily nebo střežili místa, kde by museli chodit se zavázanýma očima (a vypnutou smart vision augmentací) aby jim nedošlo v čem jedou. Takže poslední mise pro mě ve stylu přijít, odpálit PEPS do skupinky, zmlátit co zbylo, přebít PEPS, dobít baterky a opakovat. A i kdybych je střílel, no zrovna jako ideál závěrečný mise, kde z logiky příběhu má jít o všechno, by mi to stejně asi nepřišlo. Spíš jsem čekal něco jako nějakou hustě naagmentovanou jednotku, která mě bude chtít nějakým sofistikovaným způsobem odrovnat, a já s nimi bezvýčitek budu moct vytřít podlahu.
V tom příběhu jsem nějakej osobnější závěr fakt čekal a hodně frustrující, zvlášť po té hlášce "Men like us never get back things we love", spíš z toho mám dojem, že celá ta hra byla dodělávaná dost ve spěchu a odnesla to hlavně poslední mise a závěrečný video, který místo pracné animace prostě nastříhali z nějakých archivů (konspirační teorie: ve srovnání s tím, kolik bezpečnostních panelů, obraných systémů a různých zkratek se nachází všude jinde je poslední lokace docela odfláknutá + v poslední misi vedle Sarifa visí ponorka a pod ní jsou vrata + závěrečná místnost má o dost jiný styl než zbytek celé té základny + v jedničce byla mise na podmořské základně, kde byl nejdrsnější bossfight celé hry + "It is not end of the world... but you can see it from here" = myslím že tam měla být ještě lokace někde snad u zemského jádra nebo kam ta díra vede, globální oteplování měla být jen ilumináty už ve dvacátém století vypuštěná fáma odůvodňující stavbu té díry a mělo se tam řešit k čemu je ta věc doopravdy).
Ale jinak se mi to hrozně líbilo, soundtrack si taky v poslední době dost často pouštím a máš pravdu že dabing a Jensen vůbec je perfektní.
EDIT: Čím víc nad tím s odstupem přemýšlím, tím víc necházím věcí, které na tom závěru prostě nedávají smysl.