QuentinW: všimni si rozdíl mezi WoW (World of Warcraft) a WOW efekt (uau). Nutné nezaměňovat tyto dvě zkratky.
Mimo to porovnej Morrowind a Oblivion. Morrowind je starší a přesto se hraje. Řekl bych, že je dokonce hranější. V Oblivionu prostě není co dělat, v Morrowindu můžeš furt plnit hromadu questů. Máš obrovskou linii v každé guildě, warové, kouzelníci, zlodějové, assasíni (potud ve více-či-méně osekanější verzi to má i Oblivion), chrám, imperial kult, imperial legion, velké domy (tady ++), pár questíků pro upíry atp. Samozřejmostí je hromada one-time questů. Podle mého velmi nepřesného a vztahem k Morrowindu ovlivněného názoru, má Oblivion polovinu questů co Morrowind.
Právě na rozdílu Morrowind vs Oblivion vidím degeneraci série.
Minecraft je trošku příklad jinde. Obecný trend totiž neznamená, že neexistují vyjímky, nehledě na to, že proti tomuto trendu jde poměrně silná indie scéna.
Ale všimni si, taky na trend v Total Waru a jiných hrách. Ten směr k zupe dupe grafice s tím, že zbytek jde do kytek je znatelný. Jinak on Oblivion, stejně jako nový Fallout atp. jsou hry, které těží zejména z modovatelnosti. Porovnej to se starým Falloutem, který lidi hrají pořád, aniž by ho nějak modovali.
Neuzurpuju si právo na jedinný správný názor, cokoliv se vám nelíbí označte za kecy, mě za rozumbradu, co se do všeho sere a nechte to být.