Tak jen po paměti.
Píše:
1. Ze 6 vajec vložených do Altar of Reborning se místo dremořích vojáků zrodí chumel efektních leč nic nedělajících zlatých hranolů.
Netuším, kde je zakopaný pes, zjevovali se mi standardní vojáci, mohla by v tom být nějaká nekompatibilita pluginů, věčný a spíš neřešitelný problém.
ARM_dremora_soldier by měl být vizuálně normální dremora (statisticky nikoli), pokud není, snad se to tam dá upravit.
Bitvu jsem zorganizoval zcela proti duchu a záměru tvůrců Morrowindu, který na to zjevně moc není dělaný, ale nakonec to docela slušně chodilo.
Píše:
2. Při hraní se zapnutým Tribunalem se questy se nezapisují do seznamu questů, pouze do deníku.
To mne vůbec nepřekvapuje.
Vše bylo budováno s originálním Morrowindem, ježto jsem zjistil, že oba datadisky (tedy i Bloodmoon) přepisují originální matserfile, což hází různé bugy a podivnosti do modů všemi směry. Udělat to se zapnutým Tribunálem by znamenalo ještě větší bordel u lidí, co ho nemají.
Možná si lze u Tribunálistů command natvrdo přepsat, jak praví tvůj komentář dále.
Píše:
3. jeden LGNPC plugin (Less_Generic_Nerevarine) přepsal dialogy Tholera Saryoni, což způsobí zaseknutí v questu na Ebony Mail, ale to je chyba (no, spíš záměr) lidí od LGNPC.
Totéž, jenže horší. Pluginy vzájemně často dělají neplechy. Snažil jsem se být maximálně decentní a puristický a vůbec nezasahovat do známých míst, postav a questů, a už vůbec ne do něčeho označeného jako "Nerevarine".
Problémů z modů, o kterých jsem v životě neslyšel, se samozřejmě lze nadít snadno.
Píše:
4. Spíš kosmetická výhrada: když v hlavním questu osvobodím vězeňkyni, tak mi řekně o vejcích u inkvizitora a současně se - v mírném nesouladu - do deníku zapíše, že jsem ji osvobodil a získal vejce.
Jasná a řešitelná chyba.
Píše:
Jinak jsem na žádnou chybku nepřišel (akorát jsem nedělal osvobozování otroků, 30 kusů, nejtěžší úkol :-)
Spíše světonázorová ptákovina, byl jsem nadšený abolicionista a osvobodil jsem kdeco a kdekoho, a tenhle quest opravuje jistou nedůslednost ve vanilla verzi, kde prostě některé klíče úplně chybí.
Pokud jste ale krutí daedra woshippeři, které nějací bídní otroci nezajímají, pak to asi těžko zaujme.
Píše:
Nejlepší zážitek byl, když po zabíjení a zabíjení a zabíjení jsem se rozhlédl po velké svatyni v Ald Reshalmawia a začal sbírat questy (a nejhorší překvapení, když jsem se tam po čase portnul a zjistil, že se potvory respawnuly).
Jo, to jsem přesně zamýšlel. Tam by se měl agresivní válečník vyřádit. Lze tam taky dostat parádně na budku.
Píše:
Úžasná je taky dutina Mzuleft Hollow.
Úplně pozdní inspirace, spíš výtvarná, než dějová; v ději jí není k ničemu potřeba. Říkal jsem si, když objevíte v terénu tuhle neuvěřitelnou věc. Základem je díl pro Dagoth Urovu jeskyni, který by bylo škoda nevyužít podruhé, že.
Píše:
Nejlepší schovka bylo dát druhou důležitou knihu (Worshipping of Mehrunes Dagon) skřetovi do prodejního vaku, jsem ho prokecnul a dvakrát prohledal celou věž, než jsem si všiml že prodává knihy.
Taky easter egg, kombinovaný s Mary Sue - Creeperovský dokonalý knihkupec je to, co mi vždycky chybělo. Má i knihy, které ještě zaručeně nemáte.
Píše:
A je škoda, že Azura otevře cesty ze své svatyně pouze jednosměrně..
Jo. Tohle jsem prostě úplně nevyřešil; chtěl bych absolutní Barilzaar mazed Band, který by cestoval všude. Ale nestačily mi na něj moje laické znalosti a vázalo mne omezení tvořit jedině z vanila Morrowindu. Stejně tak mi občas házel divné chyby bonusový quest pro supermlátiče s Mehrunes Dagonem.
měl jsem také smělé plány, aby získaná loď jezdila po všech přístavech, ale to poněkud také přesáhlo moje programátorské schopnosti. Nevelké.