Hrngz: Noir opět říká a opakuje to znovu, tentokrát už naposledy jen pro ty nejtupější: "Noir nikdy WOWko nehrál, ba dokonce ho ani nikdy neviděl." Noir jen píše, že nechápe, čím by zrovna tyhle obrázky mohly někoho, kdo hledá RPG hru, zaujmout.
Ale pořád hodnotím jen ty dva (respektive tři), co jsme mohli vidět. Třeba ty ostatní budou jiné (neříkám, že lepší-jen jiné). Abych to nějak smysluplně doložil - mě ani nepřijde, že by byly nějak špatně nakreslené, spíš se mi zdají děsivě statické a ne-příběhové. V dálce letí dva draci a tři týpci je bez jakéhokoliv výrazu pozorují. Jeden má vytasený meč, přitom ale nic jiného nedělá. Proč tam jsou, bojí se draka, chystá se drak útočit? Nebo oni? Kde je nějaká dynamika té kresby, kde je pohyb? Kde jsou emoce, nedejbože akce?
A ten druhý? Vlastně to stejné, jen bez draka. Někdo někde stojí, nic nedělá a bez výrazu civí na cosi... Jo, meč je venku, hurá.
Když si představím, k jaké hře tohle bude, tak mi v hlavě kvete obraz něčeho děsivě zbytečně užvaněného, vleklého, bez akce a bez rychlosti. Prostě něčeho pro důchodce (Umirani.cz je náš cíl!), ne pro teenagera, který se chce bavit, nebo aspoň něco prožívat. Jenže tohle není ani televize, tohle na mě působí ještě mnohem pasivnějším dojmem. Sice nejsem cílovka, ale působí to na mě asi tak atraktivně a moderně, jako rozhlasová hra ze 70. let s Lálou Peškem v roli mluvícího kamene...