alef0: Nevím jak ty, ale můj pracovní den má 12 hodin. Krom toho mám dvě děti a manželku, takže opravdu nemám ten luxus věnovat čas opravám chyb jiných. Jen můžu poradit. Má-li být DrD 2 bomba pro český trh, čekal bych ten start jako
Ještě mě pobavilo, jak úplně jiné bude to DrD2 v settingu proti dekadentní americké dungeonpunkové fantasy. No řekněte, to je přece úplně něco jiného, řekl bych až diametrálně! Ten zásadní rozdíl settingové filosofie je znatelný na první pohled...
DnD 4e, Points of Light:
Most of the world is monster-haunted wilderness. The centers of civilization are few and far between, and the world isn’t carved up between nation-states that jealously enforce their borders. A few difficult and dangerous roads tenuously link neighboring cities together, but if you stray from them you quickly find yourself immersed in goblin-infested forests, haunted barrowfields, desolate hills and marshes, and monster-hunted badlands. Anything could be waiting down that old overgrown dwarf-built road: a den of ogre marauders, a forgotten tower where a lamia awaits careless travelers, a troll’s cave, a lonely human village under the sway of a demonic cult, or a black wood where shadows and ghosts thirst for the blood of the living.
DrD2:
"V našem světě husté hvozdy pokrývají celé rozlohy království, jen někde jsou opevněné vesnice, místy i menší města, tvrze nebo hrady. Na cestách číhají lapkové, odbojní šlechtici, skřetí družiny nebo vyhladovělí zlobři. Pod korunami lesů se rozléhá vlčí vytí a své sítě tu spřádají obří pavouci. Je to nebezpečná divočina, kam se odváží jen ti nejodvážnější. Na mlhou pokrytých paloucích mezi větvemi staletých dubů ční k nebi prastaré menhiry pokryté tajemnými rytinami a někde v hlubinách sněhem pokrytých a neschůdných hor se ukrývá doupě draka."