Almi píše:
mrtvej rádoby bůh: Ty bláho, už dlouho jsem nečetl posty tak zakomplexovaného jedince. Můžeš sem postnout jediný smysluplný nápad? Cokoli pozitivního či konstruktivního cos kdy vytvořil? Ideálně ve tvaru: "nelíbí se mi tohle, protože..a proto navrhuji tohle"?
S takovouhle pozor, Alnag tu nedávno psal, že nemá rád, když se místo argumentů probírají argumentující!
Merlin píše:
myslím si, že pro "adventurování" je tam možností dost, přičemž pro hráče jsou nejvodnější právě Hledači. kdo jiný by měl putovat po světě a prolézat staré knihovny, probojovávat se přes nemrtvé do kobek a plnit úkoly mocných, výměnou za informace a jiné věci.
Možností je tam možná dost, ale zapomněl jsi je tam napsat.
Pokud jsou trpaslíci se svojí těžbou zřídel tak tajemní, že se o tom ani na veřejnosti neví, i když je to hlavní činnost, jakou se jejich civilizace zabývá, určitě půjdou nadšeně vytvářet skupinky s jedinci úplně jiných ras za účelem hledání zřídel. Rozhodně.
Nebylo by zajímavější, kdyby se o tom naopak vědělo, ale nikdo kromě trpů nevěděl, co si se zřídlem počít? Pak bys mohl mít toulavé kumpanie hledačů zřídel všech možných ras a původů, které by se navzájem předháněly o to, kdo první získá informace o novém zřídle a vhodně je prodá, které by si navzájem různě škodily - hned máš důvod, proč mít hledače zřídel mezi netrpaslíky, a navíc to bude pro příběh zajímavé a vést k různým zápletkám, a ne jen k procházení kobek, co kdyby tam bylo zřídlo.
Nebo pak můžeš mít potulné chudší trpasličí klany, které nemají na to dobýt a udržet vlastní zřídlo, tak přijdou někam, kde jim místní pán povolí kopat, prokopou se ke zřídlu, odevzdají podíl ze zlata a železa, které najdou, a po jedné dvou generacích jdou zase dál, protože zřídlo se vyčerpá.
Merlin píše:
nehledáš způsob jak to jde, ale důvody proč to nejde :)
Jak už jsem psal, já tu kromě DrD2 na jiná místa nechodím, a tady jsem nabyl dojmu, že tenhle způsob je tu váš standard, tak se ho držím.