TR je Task Resolution.
Obvykle se rozdíl vysvětluje tak, že zatímco v TR chceš třeba otevřít trezor, tak si hážeš na otevření trezoru, ale GM ti může říct, že trezor je prázdný, i když ti padl úspěch.
Zatímco CR (ve významu Conflict resolution) je o tom, že když si dobře hodíš, je jedno zda jsi otvíral trezor nebo jen bloumal po místnosti, protože tvým záměrem bylo najít usvědčující materiály, takže je najdeš buď v trezoru, nebo v koši u stolu.
A druhý rozdíl má být v tom, že u TR při neúspěchu se situace nezmění - neotevřel jsio trezor, ale nic moc se nestalo, zatímco při CR buď najdeš ty materiály, nebo tě někdo přistihne.
Ale to už je možná jen obvyklá aplikace, nebo spíše přiklady "obvyklých" aplikací. Osobně nevím, co používám, pořád to beru jako TR, ale hráči mají pravomoc popisu a pravidla mi říkají, že každý hozený úspěch musím započítat. Můžu říct, že trezor je prázdný, ale stejně to postavám musí pomoct, pokud si hodily úspěch.