Log: smiř se s tím, že ne všechny reakce jsou na tebe ... :)
Tahle zrovna nebyla.
viz
Návštěvník píše:
Já přece chci, aby mě ten minotaur zabil proto, že je silný, zuřivý a brutální, a ne proto, že si "zrovna náhodou" hodil sekvenci pěti šestek za sebou.
A k tobě:
Píše:
Jde mi o to, že některé souboje prostě nemají končit jednou ranou.
Říkáš ty ... proč si myslíš, že to má být univerzální pravidlo, platné pro všechny?
Proč si myslíš, že existuje celkem dost systémů, které možnost zabití "jednou ranou" mají, používají a nepovažují to za bug?
Koukni se na to, kolik lidí hraje Savage Worlds, kolik je pro ně materiálu ... a explodující kostky jsou základem všech jejich mechanik.
Ano, má to jisté obranné mechanismy, (soak) kupříkladu ... ale ta šance, že jednou ranou zabiješ KOHOKOLI, v tom prostě je. I největšího draka, i nehlavnějšího záporáka.
Tobě to nevyhovuje, ok.
Chyba to není - protože dalším lidem to vyhovuje a autoři s tím počítají. Dali to tam schválně.
diskusní skupiny jsou plné vláken o tom, jak by to kdo omezil či zas neomezoval. Do krve se lidé nad tím hádají ... a svoji pravdu mají obě strany.
Můj přístup je, kdo chce, ať si to omezí, kdo nechce, ať s tím hraje. Tečka.
https://forum.rpg.net/showthread.php?749914-RPGs-with-exploding-dice-mechanics-not-SW