Geralt: Seznam inspiračních zdrojů je uveden v knize, ale pokud bys hledal nějaké další, tak se můžeš podívat třeba
sem.
Ohledně případné "chyby" Fate se opravdu domníváme, že jde o problém v tom, jak jsme si zvykli hrát spíše než chybu systému. Markus přirozeně přehání - nikdy se hra nezvrhla do syndormu "dobrý s mečem" (který v knize také popisujeme).
Jde skutečně jen o to, jak si družina hru nastaví. Pokud hráč vymyslí úchvatné kouzelné rituály, popisy použití magických pomůcek, které má u sebe a tajemného zaříkávání staletí zapomenutých démonů... opravdu nemám problém s tím, že použije dovednost "okultní magie" několikrát po sobě. Pokud je to ku prospěchu příběhu, tak proč ne? Samozřejmě se nic nesmí přehánět a je opravdu třeba poměrně striktně posuzovat, zda použití dovednosti je na místě či ně. Zajímavé je, že to ale většinou nemusí dělat Vypravěč. Pokud s použitím souhlasí ostatní hráči, pak není co řešit.