Slávek: Nejlepší je dát postavám jasný důvod, proč tam jdou. Pokud tam jdou čistě vyjednávat, nemají důvod útočit. Pokud tam jdou krále zničit, pak to může začít jako dovednostní výzva a postupně to přejít do boje (nebo rovnou propuknout v souboj). V takovém případě by měl být král koncipován jako samostatná nebo elitní nestvůra s tím, že postavy krále nakonec porazí.
Ještě je možnost, že zlý král funguje jen jako prostředník k jinému cíli. Pak je možné začít to jako dovednostní výzvu a postavy buď z krále dostanou, co chtějí, pomocí dialogu, nebo se to zvrhne do souboje, kdy král postaví postavám do cesty několik svých stráží a rychle se vytratí pryč (nemusíš teď vytvářet jeho statistiky). Na konci souboje se příběh posune dál, protože postavy objeví v trůním sále info o králově spojenci, který hodlá provést útok na rodné město postav... Pon několika úrovních, například na konci daného stupně, se postavy opět střetnou s králem a tentokrát ho porazí (už s nachystanými statistikami).
4E a jeho střetnutí jsou dány hlavně příběhem a účelem. Neexistují tu útoky, které by jedním zásahem zabily vysokoúrovňovou CP.