Mile mě překvapil Demonomicon. Je pěkně stylový a má výbornou atmosféru, při čtení pravidel mám spoustu nápadů. Čekal jsem, že po Draconomiconech vyjde už jen slabý odvar na tahání peněz, ale atmosférou je tento modul skoro stejně dobrý, jako Open Grave (který považuji za nejlepší tematický modul).
Naopak velkým zklamáním je pro mě Tomb of Horrors. Nemastné, neslané, rozkouskované. S původní legendou nemá moc společného.
Původní hra zamýšlena jako one-shot s častým umíráním postav a jejich výměnou, smrt číhala na každém rohu. Ale v každé místnosti byl schován východ ven a postavy se mohly kdykoli rozhodnout skončit, vrátit se domů. Většinu nástrah tvořily důmyslné pasti, nestvůr tam bylo jen několik.
Nová Tomb of Horrors není one-shot, ale několik epizodních minidobrodružství, žádné nebezpečí není životu nebezpečné. Exit v každé místnosti se nekoná a většinu nebezpečí tvoří nestvůry, pastí je minimum.
Tomb of Horrors vydaná v rámci DM Rewards mi přijde lepší než ta v tvrdé vazbě. Jsem rád, že jsem do ní neinvestoval (i když jsem měl nutkání).