Tak jsem včera zpustil při hře časový paradox :), aneb cesta do minulosti. Předcházelo tomu ne příliš zábavné, leč poměrně náročné "bojování".
Začátek: Vytvoření portálu na zbytcích starého chrámu (malech upozorňoval na možnost, že skončí někde jinde než chtěli).
Průběh: Každá z postav má primárního nepřítele a boha, kterému slouží...při přenosu temnotou pocítili přítomnost boha a zvolili si zkoušku věrnosti. --tři odděleneé místnosti, v každé z nich se objeví postava (Melech, tiefling se objeví u demonického posla Vrocka) (hrotgar mezi ogry ...dřív mu zabili rodiče) (Stopař sloužící Královně se objeví u banshee).
Každé kolo jsou procenta, že se postavy prohodí mezi sebou, takže nakonec dostali třeba snížení obrany od banshee a příští kolo se objevili u ogrů....sranda byla, když si warlord nalákal ogry k sobě, že je příští kolo smázne a mezitím se s ním prohodil Melech jakožto warlock....
Konec: po poražení nepřátel se objevili na "zemi" Nicméně dávno v minulosti (před rozpadem Říše, t.j. v době těsně před tím, než začali spolu bojovat tieflingové a drakorození o vlastní území). Aby to bylo kapku komplikovanější, nese si Hrotgar stále prokletí Bahamuta, avšak dostali se na území služebníků Platinového, kdy si ostatní drakorození myslí, že je Hrotgar jeden z nich :))).
Proč to sem vlastně píšu....ani nevím..no nic :)
aha...no...asi pro to, že sranda s přehazováním postav je docela legrační a taky by mě zajímal váš názor na časový posun- ovlivnuje budoucnost minulost? přenáší se prokletí z budoucnosti do minulosti? ovlivní minulost vlastní budoucnost?