Dneska jsem pokukoval po potvorách v MM2 a zdá se mi, že se začínají rozevírat nůžky mezi postavami útočícími na dálku a těmi, co bojují na dálku. Když jsem si představoval, jak můj beastmaster ranger bojuje s půlkou potvor, které jsem si prohlížel, šel na mě strach. Velká část nových mrch má aury-jak k ní přijdu na blízko, dostanu ťafku.
Velké množství umí teď interupty a reakce, kdy se po jednom útoku shiftnou pryč. Tím eliminují půlku mých útoků -dám první zásah twin strikem a na druhý už nevyjde, protože bestie odtancuje z dosahu.
Přijde mi, že ranged postavy jsou tímhle vším nedotčené, ale chudáci melee strikeři budou krapet trpět. Chápal bych to, kdyby zůstaly staré nevýhody ranged postav, ale PHBII jim umožnil weapon mastery i combat advantage, tak nevím, proč autoři hru vyvažují tímhle směrem.
Má někdo podobný pocit?