A teď zpráva, která rozjasnila můj den (ano, stačí mi málo) - stručný nástin toho, o čem bude DMG II (4e).
Píše:
This core rulebook for the Dungeons & Dragons® Roleplaying Game features advice and rules for Dungeon Masters of all levels of experience, with a particular focus on running adventures and campaigns in the paragon tier (levels 11—20). It includes advanced encounter-building tools (including traps and skill challenges), storytelling tips to bring your game to life, new monster frameworks to help you craft the perfect villain, example campaign arcs, a comprehensive look at skill challenges, and a detailed “home base” for paragon-tier adventurers–the interplanar city of Sigil.
Zvlášť se těším na nové informace ke skill challenge (možná tam hodí i errata - a snad konečně funkční), těším se i na storytelling tips, ale zejména na kompletní popis Sigilu. (BTW: Na ENWorldu padla idea, že v DMG III (4e) by mohlo být jako základ město Union, které bylo v Epic Level Handbook pro 3e a nebo možná City of Brass a nebo Bright City (?), ale ještě uvidíme...).
Takže to vidím i na kompletní sadu základních příruček s dvojkou na konci (barda musím mít, DMG je teď jasné a nový monstrák se bude taky hodit).