Já si myslím, že by se hra měla držet popisu 1 bod = 1 detail, v tom vidím její unikátnost, ale že je zbytečné těch bodů dávat tolik.
Nejdříve mě zajímalo, jak můžeš operovat v popisu s počtem víc než pěti detailů - na to jsi mi odpověděl, že nehrajete stylem 1bod = 1 detail. Přitom v pravidlech to tak jasně říkáš. A nevšiml jsem si toho jen já...
Na to jsem reagoval tím, že by se tedy měl systém upravit, aby to tak bylo, nebo upravit popis v pravidlech, aby to v něm naopak napsáno nebylo.
Pokud řekneš, že má tank obtížnost 20, ve mě pravidla evokují (podle toho, jak jsi je napsal), že pokud chci tank zničit, bude to ode mě očekávat dvacet dílčích popisů. Pokud to tímto způsobem nehrajete, napiš do pravidel, jak hrajete, aby tak hráli i ostatní.
Netroufám si radit ti, jak bys měl měnit systém nebo jak měnit popis, ale mě by rozumné přišly dva možné směry.
Buď bych systém upravil, aby generoval rozsahy obtížnosti v rozmezí řekněme 1 - 5, nebo bych naopak doplnil nějakou tabulku škálovatelnosti následků dle počtu úspěchů/neúspěchů, řekněme 1-2 úspěchy/neúspěchy = chvilkový problém pro následující hod, 3-4 = následek pro příští scénu, 5-6 = dlouhotrvající následek pro celé sezení, 7+ = kritický následek pro několik sezení...