Začalo mi přerůstat přes hlavu vkládání hlášení a posudků na stránky, tedy feedback. Hrubý obsah jednotlivých misí si pamatuju, občas i s detaily, ale co hráči nenapíšou, to jakoby se nestalo. Nutno říct, že 80% hráčů těžko dokopu k nějakému psanému projevu, které je pro Omegu dost důležitý.
Když chtěl Alnag nevýhody - jak mají hráči rozdílné přístupy ke hře, tak i jeden systém, jeden svět a jeden Vypravěč nestačí, jsou hráči, kteří se s někým neshodnou. Někteří se neshodnou téměř s nikým, nebo spíše nikdo s nimi (Macintoush - Poreninov je jeden kandidát, na druhou stranu pokud jsem pochopil, tak Omega byla jeho první RPG, a ve druhé hře se postaral o pár vtipných momentů, které k sovětskému rozvědčíkovi seděly. A je i pár dalších, kteří mají prozměnu vysoké nároky na ostaní hráče.) A někteří si nezahráli více než jednou, tak jejich postavy nabízím dalším hráčům, což vede k tomu, že se postava chová v každé misi jinak a nevyužívá zkušenosti z předchozích misí. Ale to jsem svedl na schizofrenii takových postav.
Taky se mi párkrát stalo, že nápady hráčů překročily mou mez volnosti - irská cikánka, která se přestěhovala na ranč do USA a kterou si vybrala FBI pro její schopnosti, aby ji pak poslala do Omegy je fakt moc. Navíc když pak během mise začala otevřeně věštit, co se na nějakém místě stalo, tak jí to ostatní agenti nesežrali. Ale to zase zdůvodňuju tím, že Omega nabere i různé podivné existence a vytřídí je v misích - případně některé použije jako testovací objekty, zejména když hráč o svou postavu dále nemá zájem. Jinak moc nerealistických prvků mi hráči nevkládají, přeci jen mám právo veta. Ale kvůli nutnosti improvizace jsem si pár blbostí do hry vložil sám, i když se to nedostalo do hlášení, takže to pro ostatní znamená, že se to nestalo.