Log 1=0 píše:
Postava ve Fate má aspekty, povahové rysy, které odráží její silné i slabé stránky, zejména osobností.
Ono to pak asi patří spíš do diskuse o Fate, ale přišlo mi, že to není tak, že by Fate vynucovalo aspekty postavy, které jsou osobnostní.
Ano, protože lidé asi chtějí hrát Fate kvůli možnostem, které dává i v této sféře, tak se to tak často používá, ale pravidlově to nevadí, když budou aspekty pro postavu primárně zvoleny s ohledem na ... schopnosti.
Byl by s tím nějaký pravidlový problém?
Jakože třeba něco: Jack the Sicco - Hlavní králův vyzvědač, Smrtící ve stínech, Lépe než pavouk po zdech, Hypnotizující hlas, Mistr převleků
Log 1=0 píše:
Ale pokud můžu kdykoli, třeba na začátku prvního sezení, vlézt do úst zeleného démona, tak chci spíše postavu, která se dá popsat dvěma slovy (takže si nevytvořím moc silné pouto a nepromarním čas během vytváření komplexní povahy postavy), a přitom bude mechanicky funkční.
To samé máš v každém dalším systému taky, i v DrD. Je to věc hráče, jestli chce nebo nechce si tvořit silné pouto a marnit čas vytvářením komplexní povahy postavy ... stejně v DrD, jako v ve Fate.
To, že na to nemáš často v DrD deníku postavy kolonky, může a nemusí něco měnit (v Jersonově pojetí, když tam nebude na výrazném místě kolonka, tak tomu hráči moc prostoru nevěnují ... ale zas jako každý z nás si asi v DrD vytvářel komplexní postavy, s historií, povahovými rysy atd. Nebo ne?)