66 přepsáno na 65.
Momentálně pracuju na převodu hlášení do nových formulářů - nic velkého, jen lehká úprava záhlaví, ale přidávám na začátek hlášení fotky všech zúčastněných agentů, aby bylo na první pohled vidět, kdo co psal a kdo kde byl.
Noir - Pravidla jsou jednoduchá - máš hodnocení vlastností a dovedností, které ti říkají, jaké maximální riziko můžeš podstoupit. Hráč si podle svého přístupu k situaci a podmínek nastaví riziko. Pak hodí - a buď uspěl a přiblížil se řešení, nebo se situace zkomplikovala. A nebo se mu něco nepříjemného stalo.
To je vše. Zbytek už je jen přesouvání žetonů z místa na místo, což reprezentuje různé jevy a události.
Pak je ještě jedno omezení - v jedné misce jsou zelené žetonky. Když je hráči doberou, tak postavy mají nátor na úspěšné ukončení příběhu a GM jim už nemůže z vlastní vůle házet další klacky pod nohy. Tohle pravidlo jsem vymyslel při hraní podle předchozích pravidel, kdy hráči mohli házet jako bozi, ale když se jim dařilo, tak jsem přidával komplikace s odůvodněním "kdyby to měli moc snadné, tak to nebude zajímavé".
Podle pravidel Omegy chtěl hrát Hugo - nevím jestli už hrál - a také Iridin vedl jednu hru, a fungovalo mu to (ostatně ono na tom nemá co nefungovat).
Naoki to řekl správně - pravidla Omegy josu udělaná tak, aby skrz ně GM nemohl manipulovat a obcházet rozhodnutí hráčů, ať vědomě nebo nevědomě.
Jinak po Merlinově(?) pokusu jsem zvažoval, zda by bylo možné používat k nastavení rizika dvě vlastnosti najednou. Ale nakonec to nepovolím, aby to nedegradovalo výhodu, kdy může postava podstupovat vysoké riziko jen díky tomu, že má vysokou vlastnost / dovednsot a tedy je zkušenější než postava s mnoha nízkými schopnostmi.
Edit:
A lze hrát i úplně bez kostek, pak se rozhodování o úspěchu nebo neúspěchu akce ujímají společně ostatní hráči (včetně GMma).