Gurney: Já Omegu nečetl a ani číst nechci, takže jsem jel hodně po stránce obecného chápání, co si pod částečným úspěchem představuju. Pokud říkáš, že to tam funguje o něco jinak, tak ti to věřím.
York: Samozřejmě, že pokud hráče baví plánování jako takové, a vymyslí naprosto neprůstřelný plán, a nevadí jim, že je ta hra jen o plánování a to je to, co je na tom baví, tak může být v podstatě v pořádku pak říct "Jo, všechno šlo podle plánu, jedeme dál". Každopádně tématem či premisou 99% TTRPGs není plánování dokonalých heistů. V těch, v kterých je, tam to může být v pořádku přístup. Víc asi nemám potřebu to nějak rozpitvávat.
Malkav: Řekl bych, že pokud si házím na "Pokouším se odemčít sejf" tak "Odemkl jsi sejf" je prostě úspěch. Úspěšnou či neúspěšnost hodů na nějakou konkrétní akci se těžko dá posuzovat optikou úspěšnosti či neúspěšnosti celého "heistu" jako takového. Nebo snad považuji za neúspěšný jinak úspěšný hod na proplížení se kolem bezpečnostních kamer u vchodu do banky proto, že jsem o hodinu později šlápl strážnému na nohu a probudil ho? (Kdybych neuspěl, tak uteču už venku a jsem ve větším bezpečí, než když se proplížím až dovnitř, kde mě můžou v klidu obklíčit stráže). Ale jestli touhle logikou vnímáš úspěšný hod s komplikací za neúspěšný, tak to na to koukáš hodně zvláštní optikou.
LokiB: Jinak docela dobrým arbitrem takových věcí může být třeba jednoduše prep.
Jinak asi zkusím ještě naposledy apelovat na přesunutí téhle diskuze do nějakého vhodnějšího prostoru, jelikož je hodně mimo téma iluzionismu, pak to asi vzdávám, jelikož o to původní téma asi hold není zájem (popravdě mě na něm taky kdovíjak nezáleží).