Aegnor:
Zásady improvizace jsou:
* Neptej se (nedávej slovo hráči), když nechceš znát odpověď.
* Když ses zeptal, tak odpověď akceptuj a pracuj s ní.
* Nejsi porotcem hráčských nápadů. Nestav se nad hráče, nestav svou logiku světa nad hráčovu logiku světa
* Nemusíš ji přijmout nekriticky, můžeš s ní dál pracovat, použít "Ano, ale...", pozměnit jí, rozvinout, zapracovat do herního světa ...,
* Nesmíš, ale jako fakt
nesmíš říct ne. EDIT: Zejména pak nesmíš říct ne 4x za sebou.
EDIT2: Dokonce bych akceptoval i to, když budeš hráčským vkladem pracovat iluzionisticky, vyzobeš si z jeho nápadů jen nekonfliktní prvky a ohneš je na svou přípravu, ale za žádnou cenu prostě ten nápad neodmítni z titulu autority GMa, maskovanou jako "logiku přípravy a herního světa".
To se radši vůbec neptej.