Monte Cook's World of Darkness preview

Obsah článku:

Aspekt dravce (Měnlivost)

Promítáte svou nadpřirozenou auru zuřivosti, která jednak zastrašuje, jednak zakrývá vaše slabiny před ostatními upíry.

Výhoda: Tato schopnost ovlivňuje dravčí nákazu, kterou sdílejí všichni upíři (viz Kapitola 2: Postava, "Upír"). Ostatní upíři vás vnímají jako přinejmenším stejně mocné, jako jsou oni, byť tomu je ve skutečnosti jinak. (Byť mohou znát pravdu z jiných zdrojů).

Dostáváte bonus +4 na Zastrašování.

Aspekt dravce je vždy aktivní, byť jej lze potlačit nebo reaktivovat jako volnou akci jednou za kolo.

Gangrel: Máte-li tuto disciplínu aktivní, můžete použít dovednost Zastrašení k demoralizaci protivníka jako volnou akci (místo standardní akce) jednou za kolo.

Akce: Žádná (vždy aktivní).

Cena: 0 vitae.

Trvání: Okamžité (vždy aktivní).

Aspekt dravce (Měnlivost)

Vnímání Aury ěštění]

Vnímáte auru tvora z níž se dá usoudit na jeho emoce a aspekty jeho osobnosti.

Předpoklady: Zlepšené smysly.

Výhoda: Otevřete vaše vnímání psychickým aurám, které obklopují všechny inteligentní bytostí (ty s inteligencí 3 a víc). Aury jsou mnohobarevné a každá z barev signalizuje emoci nebo aspekt osobnosti. Mocnější barvy zastiňují ty slabší, ale stále dokážete v auře identifikovat více barev.

Typické emoce zahrnují agresivitu, hněv, zatrpklost, rozvahu, soustrast, zmatení, depresi, touhu, nedůvěru, závist, vzrušení, strach, štěstí, lásku, chtíč, posedlost, zuřivost, smutek a podezření. Osobnostní aspekty zahrnují konzervativnost, štědrost, idealismus, nevinnost, psychoticismus, duchovnost a nebo dokonce duševní kontrolu nad druhým (v kterémžto případě je aura cíle utlumená). GM určuje, jaké faktory jsou v auře cíle dominantní.

Nadpřirození tvorové mají jiné aury než lidé. Upíří aury jsou bledé, vlkodlačí jsou zářivé, mágské jiskří silou, démonické se šíleně čeří a aury Probuzených mají ostré kontury. Tudíž tato schopnost dovoluje rozpoznat tyto tvory.

Studium aury tvora vyžaduje dvě plná kola nevyrušovaného soustředění. Musíte být schopni tvora vidět, abyste mohli studovat jeho auru.

Mekhet: Studium aury tvora vyžaduje jen jedno plné kolo.

Akce: Volná.

Cena: 0 Vitae.

Trvání: Soustředění.

Typ Postavy: Probuzený

Probuzení (též zvaní Umínění) jsou psychické kotvy, které brání Inconnu zničit v okamžení náš vesmír. Byť jsou nadáni intuicí o tom, jak by svět měl fungovat a jak funguje, nemají povětšinou zdání o tom, kým jsou. Žádná zjevná fyzická odlišnost neodděluje Probuzené od jiného člověka, ani nemají nějakou výrazný rozdíl v osobnosti. Ti, kteří poznají Umíněného, jej obvykle shledají jako tiše rozhododného, otevřeně upřímného či ambiciózní a neutuchající povahy.

Ze všech typů postav jsou Probuzení nejvíce záhadní. Nezapadají příliš pěkně do kategorií jako démoni, upíři nebo vlkodlaci, ani si neosvojují schopnosti studiem či z kabaly jako mágové. Probuzený se učí, co se učit chce a byť může být mistrem v jakékoliv lidské dovednosti, obvykle je kompetentní v celé řadě z nich. Mimo tuto hyperkompetenci je rolí Umíněného stabilizující síla vesmíru; pasivně jsou štítem proti Inconnu; aktivně mohou použít své vůle k rozervání a negování manifestace moci Inconnu.

Hrajte Probuzeného, chcete-li postavu, která se cítí jakon normální smrtelník, všeuměl a není omezený nebo ohromený nadpřirozenými věcmi, které dokáže - Probuzení mohou být úžasní lidé, ale nelétají ani se němění v šelmy.

Tabulka 2-5: Probuzení

ÚroveňZkl. út. bonusObranaVýdržReflexyVůleZvláštní
1+3+2+1+1+4Bonusová odbornost
2+3+2+2+2+4Dovednostní zaměření
3+4+3+2+2+5spolehlivá oddanost
4+5+3+3+3+5Bonusová odbornost
5+6/+1+4+3+3+6Obráncův přístup
6+6/+1+4+4+4+6Dovednostní zaměření
7+7/+2+5+4+4+7Bonusová odbornost
8+8/+3+5+5+5+7Vycítění vlny noční můry
9+9/+4+6+5+5+8Bonusová odbornost
10+9/+4+6+6+6+8Bonusová odbornost
11+10/+5+7+6+6+9Dovednostní zaměření
12+11/+6/+1+7+7+7+9Bonusová odbornost
13+12/+7/+2+8+7+7+10Mistrovství dovednosti
14+12/+7/+2+8+8+8+10Bonusová odbornost
15+13/+8/+3+9+8+8+11Bonusová odbornost
16+14/+9/+4+9+9+9+11Dovednostní zaměření
17+15/+10/+5+10+9+9+12Bonusová odbornost
18+15/+10/+5+10+10+10+12Bonusová odbornost
19+16/+11/+6/+1+11+10+10+13Síla vůle
20+17/+12/+7/+2+11+11+11+13Bonusová odbornost
Kostka životů: k8.

Životy na první úrovni: 4d8 (+4 x oprava za Odl).

Dovednosti na první úrovni: (8 + oprava Int) x 7

Dovednosti na vyšších úrovních: 8 + oprava Int

Odbornosti Probuzený začíná hru se dvěma odbornostmi.

Zvýšení vlastnosti: Dostáváte +1 bonus k hodnotě jedné vlastnosti dle vašeho výběru. Chcete-li, můžete si zvolit hodnotu vlastnosti, která již dostala bonus za to, že jste Probuzený (viz níže).

Pohyb: Rychlost pohybu Probuzeného je 30 stop.

Schopnosti probuzeného

Probuzený dostává bonus +2 k jedné hodnotě vlastnosti (navíc k výše uvedenému zvýšení vlastnosti +1). Vy si volíte tuto hodnotu vlastnsoti při tvorbě postavy a nelze ji poté změnit. Pokud si zvolíte Ingeligenci, získáváte dodatečné body dovedností na všech úrovních.

Extra zaměření: Narozdíl od ostatních postav má Probuzený dvě zaměření namísto jednoho. Kdykoliv postoupí na další úroveň, může změnit jedno nebo obě svoje zaměření.

Lidský duch: Probuzený získává na první úrovni a kdykoliv postoupí o úrovně bod lidskosti. (Viz Kapitola 7: Hraní hry pro více informací o lidských duchů.)

Slabiny probuzených

Probuzený nemá žádné zvláštní slabiny vyjma těch, vlastních typickému člověku.

Rysy Probuzených

Bonusová odbornost: Probuzený si může zvolit bonusovou odbornost. Tato odbornost je navíc k odbornostem, které postava normálně získává za postup o úrovně a dvě odbornsti, které každá postava získává na 1. úrovni. Probuzený musí stále splnit předpoklady na tyto odbornosti.

Dovednostní zaměření Probuzený si zvolí dovednost a nadále k ní má bonus +3, stejně jako by měl odbornost dovedností zaměření.

Spolehlivá oddanost: Zaměřením své mysli (jako standarndí akci) a provedením ověření SOustředění SO 15 získá Probuzený morální bonus +1 na útoky, záchrany a ověření po jednu minutu. Může tuto schopnost používat tak často jak jen chce.

Obráncův přístup: Když si Probuzený zvolí defenzivní boj (viz Kapitola 7: Hraní hry, "Bojová Sekvence, Provedení útoků), získává dodatečný úhybný bonus +2 k Obraně a +2 bonusy na záchranné hody. Tyto bonusy trvají až do dalšího kola Probuzeného.

Vycítění vlny noční můry: Probuzený dokáže vycítit blízkost Nočněmůrných míst a předmětů pozměněných vlnou noční můry. Nemusí je aktivně hledat; probuzený, který projde do 100 stop od místa či předmětů může provést ověření Prohledávání SO 20 aby vycítil jejich přítomnost; což se manifestuje děsivým pocitem, svěděním v krku a tak dále. Může aktivně ověřovat Prohledávání a to SO přesně určí zdroj tohoto pocitu.

Mistrovství dovednosti: Probuzený se stane tak jistým v užití určitých dobedností, že je může spolehlivě používat i za nepříznivých okolností. Po získání této schopnosti si zvolí tolik dovedností kolik je 3 + jeho oprava Inteligence. Když provádíte ověření dovednosti s těmito dovednosti, může vzít 10 i když je ve stresu a vyrušován, což by mu v tom normálně zabránilo.

Síla vůle: Probuzený má fenomenální vůli, která dělá z nemožného možn. Jednou za den si může přidat +20 k jakémukoli d20 hodu. Musí použití této vlastnosti oznámit před provedením hodu.
Zdroj: Sean K. Reynolds a White Wolf,
Preview 1 a jiné... :-)
Napsal Alnag 14.08.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 56 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11709094047546 secREMOTE_IP: 3.135.221.239