"Připojte se k tisícíovkám hráčů a vypravěčů po celém světě, kteří oslaví příchod nové příručky."
- tak jsem se připojil a slavil, byť skromněji než ostatní, kteří k tomu později už nepotřebovali ani hernu, a kostky byste jim v té době do ruky nedali.
Včerejší game day byl můj první a předem řeknu, že líp jsem se nebavil, ani nepamatuju. Přes odjezd z ČB v 7 ráno a příjezd někdy po 10. večer, dotěrnou ozvěnu (ale možná to vylepšovalo atmosféru, nakonec vám ani nevím) co mi zopakovala psionovy uštěpačné poznámky hned několikrát a zvýšenou náročnost většiny střetnutí neměla celá akce chybu.
Do almizovaného (almizované (adj): pozměněné Almim, toho dne naším DM) dobrodružství pro 5-6 prefabrikátů 6. úrovně jsme se vrhli v tomto složení:
kin jakožto shardmind "tvrdý mozek" psion (Balashi)
Korax chránící zadky družiny před nakopáním za wildenského battleminda (Zazenna)
Naoki v botách minotauřího runepriesta (Foostus)
Sari na cestě za osvícením za githzerai mnišku (Izera) a
wlkeR, a.k.a. půlelf "jednička (na útok)" ardent (Kalen).
Protože šlo o záležitost na nějakých 6 hodin (včetně krátkých přestávek), nebylo mnoho času na nějaký těžký roleplaying. Přesto si kin dokázal během prvních pár minut znepřátelit větší část družiny (ale čert ví, že v rejži by ho nikdo z nás nenechal; princip "co se škádlívá" funguje bezchybně) a zejména Naokiho popisy útoků (zejména v začátcích soubojů, dál už to adrenalin nedovolil) navodily představu něčeho většího než deskovky s pěti souboji spojenými "tak jdeme dál tou chodbou."
Mluvě o soubojích, ve své hře je pokud možno vynechávám, protože trvají nesnesitelně dlouho. Almiho DM nadřazenost (aura dohled; hráči kteří začnou své kolo v auře jednají rychle, nemají zbytečné řeči a zapomínají si přičítat bonusy k obranám) ale způsobila, že všechno odsýpalo jak mělo.
A čemu jsem se v té cizině naučil?
- Herna Dungeon (U skládky 7, Praha 9, 50m od zastávky Metro B Českomoravská) je bezvadné místo pro Dungeons & Dragons. Herní prostory jsou ve sklepě (nicméně s okny, aspoň malými), ale je tam čisto a příjemně (až na akustiku, jak jsem pravil).
- První axiom Almiho D&D algebry: K úrovni každého encounteru lze vždy přidat 1.
- Když na vás začne mluvit kámen, ustupte o 5 čtverců.
Shledejmež se nad Monster Manuálem 3!