Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.
Většina lidí si vizi spojuje s pohledem dopředu. Buduje si v duchu vzdušné zámky úspěchu tam, kde ještě nic nestojí. Není ale stejně cenný i pohled na proces a zkušenosti? Pohled dozadu.Myslím si, že po 2,5 letech provozu lze konstatovat, že základy tohoto webu jsou dobré, protože je stále velmi funkční. A myslím si, že lze i říct proč. Protože věřím ve sdílení know-how, vypíchnul bych pár bodů...
Minulý blogček s tímhle tématem byl takovou úvahou bez pointy, momentálním sledem myšlenek. Tenhle bych chtěl pojmout trochu konkrétněji. Kostka má poměrně slušnou knihovnu povídek (není to málo, i když si odmyslíte hrdiny a padouchy týdne, kteří se tam narvali pro mě trochu nepochopitelnou cestou... navíc pár dalších by se asi našlo ve skupinových sekcích jako zápisy z her). V poslední době...
[page name="První krůčky"] K tomuto deníčku mne inspirovala nesmírně zajímavá diskuse Jak na kampaň, na kterou se určitě také podívejte, pokud hledáte nějaké podněty pro vlastní tvorbu. A neváhejte zakládat podobné klidně i o jiných hrách, než D&D :)První krůčky O novém tažení jsem začal přemýšlet s vydáním Dungeons & Dragons 4e i s tím, jak se začala časově vzdalovat jednotlivá sezení mých sou...
Na úvod jedna otázka a odpověď z webových stránek Altaru – Otázky blbé a blbější: Otázka: Rád bych věděl, kdy musí PJ vymyslet novou jeskyni. Michal Hobit Řeháček napsal: Pán Jeskyně nemusí vymyslet novou jeskyni nikdy. Znal jsem totiž jednoho Pána jeskyně, který začal hrát Dračí Doupě ihned po jeho vzniku. Stejně jako každý jiný PJ, i on začal se svou družinkou v Bílém hradě. Po několi...
vyříznuto z diskuse, na Colombův návrh zblogováno. Probírali jsme, proč se v seriálech stále opakují určité nasertivní prvky - clifhangery na konci sérií jako jeden za všechny. Tohle byla moje trochu rozsáhlejší odpověď: Nedávno jsem o tomhle diskutoval s Filipem (na Kostkce _Filip_) když jsme se dostali k závěru, že skušný storyteller nad scénářem seriálů buď brečí, nebo zvrací. Zde ...
... a nebo se možná několik lidí rozhodlo ukázat mi, jak se to dělá. Ať tak či onak. Máme tu několik zářivek na jinak dost černém nebi a já se o ně s vámi chci podělit, protože by byla škoda, kdyby jen tak zapadly.1. 667 Conlaiův blog je takovým malým zázrakem a téměř povinnou četbou především, ale nejen pro, hráče D&D 4e. Přiznávám, že to pro mne bylo dost nečekaným překvapením a že jsem v prv...
Proč o psaní? Protože jsem lehký grafomaniak, a protože mě poslední dobou trápí několik věcí, které s psaním souvisí, tak jsem si řekl, že se s vámi trochu podělím. Protože tím, že problém zformulujete, si ho ujasníte a snáz se dostanete k řešení. Ano, mohl bych si o tom popovídat jen s pár podobně postiženými nad pivkem (nebo, abych byl tematický, na ICQ), ale říkal jsem si, že i vás mož...
Pochválen buď Sigmar Kladivonoš. Jen tak pro odreagování jsem začal psát toto. K mému velkému překvapaní a potěšení my bylo nabídnuto napsat něco podobného sem. Chvíli jsem přemýšlel, pak se chvíli snažil a ... nic. Takže přesouvám své pojednání sem. Opravil jsem pár chyb, a pár vět přepsal, ale jinak je to stejné. Kdybych se snažil víc, už by to pro mě nebyl odpočinek. A děkuji za fantasticko...
Andtom během diskuze o elfech ve Středozemi napsal v současné probíhající o stereotypech při tvorbě postav následující dva příspěvky: andtom> Rytíř, Xeth: Přesně tak, existuje hranice, kdy je hraní nějaké postavy pro hru nerozdýchatelné a kdy ještě ne. Podstata je v tom, že ta hranice má být vzdálená co nejvíc to jen jde. Chce to ze strany DMa chtít. Samozřejmě je pro DMa mnohem pohodlně...
Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.