Alojz píše:
Mne pripadá to vyhodnocovanie nejaké chaotické. Skúsil som si aj ten hod kockou a vôbec som tomu nepochopil + som si aj prečítal diskusiu na RPGF a taktiež nechápem načo bude nejaký mechanizmus na peniaze.
Jednoduchý příklad:
Zloděj se snaží strážnému ukrást klíče od vězení. Podmínky jsou ideální, strážný spí, je špatné světlo. Na stupnici 1-12 to DM stanoví jako lehce podprůměrnou obtížnost 5.
Zloděj je mladý, ale šikovný, jeho šance na krádež na stupnici 1-12 je 6.
Nyní následuje hod: hráč si vezme 6 kostek a hodí. Pokud mu padne 5 a více (např. 2,2,1,1,0,0) povede se mu to, pokud méně (1,1,0,0,0,0,), pak neuspěje.
Shako píše:
Jak to vypada? Porad je to jeste realny termin (stihate vse do konce roku?) nebo uz to spis vypada na jaro?:)
Pracujeme, až se z nás kouří, ale úkolů a ladění je opravdu mnoho, takže reálný termín s pořádnou rezervou vidím až na podzim 2011. Rovněž kvůli vydání Drd2 jsme se přiklonili k pozdějšímu datu, přeci jen dvě hry ve stejném nebo o pár měsíců rozdílném termínu by bylo pro český trh příliš.
V dohledné době chystáme nějaké delší preview, s největší pravděpodobností půjde o podklady k trpasličímu národu - jako ukázka podrobnosti a rozsahu práce, aby si o nás snad někdo nepomyslel, že se flákáme :)