Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.
Fyzické knihy sa pomaly premieňajú na elektronickú formu. Povedzme si úprimne, že kúpiť knihu za 10-20 € je pre študenta, prípadne človeka bez zamestnania, dosť ťažké (teda v prípade, že chce držať s novinkami) nehovoriac o updateoch, ktoré znehodnocujú celý obsah knihy a menia ho. Rozhodol som sa vytvoriť pre smartphony a tablety applikáciu, ktorá by obsahovala pravidlá (hovorím samozrejme ...
D&D bylo první hrou na hrdiny (RPG). A definovalo jednoduchý koncept: Hrdinové z fantasy ság a pověstí bojují „v podzemí“ proti nestvůrám, sbírají poklady (loot), řeší hlavolamy a vyhýbají se pastem. Nakonec porazí hlavního zloducha a vrací se domů se zaslouženou odměnou (obrovským pokladem), kde je všichni oslavují jako zachránce. Dnes se to zdá jako největší klišé, které by přece nik...
Jak píše ShadoWWW, koncept objevování podzemí, překonávání překážek a pastí, boje s nestvůrami a získávání odměn v podobě lootu a pokladů je v podstatě geniální. Uběhlo víc než čtyřicet let od doby, kdy poprvé vyšlo Dungeons&Dragons a dvakrát tolik od doby, kdy v nejrůznějších dungeonech zachraňoval poklady i sličné děvy Howardův Conan a přesto, otevřu-li čtvrtou edici DnD, pravděpodobně uv...
Časopis věnovaný primárně videohrám - The Escapist publikoval na konci právě uzavřeného roku sérii článků o minulosti, současnosti a budoucnosti D&D. Ačkoliv v nich asi nenajdete žádná zásadní odhalení, nabízejí zajímavá interview se současnými i bývalými členy Wizard of the Coast (z nichž mnozí jsou nyní konkurenty této společnosti). Jako bonus si můžete přečíst i rozsáhlejší reakci res...
Armon, Bagor, Citer a Dagun dobří braši byli, pro velký poklad zlatý jednou spolu vyrazili. Jeden byl znalec pastí, druhý mistr zbraní, třetí znal koula, čtvrtý se těšil boží přízni. Šli pevně a jistě ke svému vzdálenému cíli, když na gobliní hordu v tmavém lese narazili. Nelekli se dobrodruzi té divoké a dravé tlupy, bili je udatně, jak slušelo se na takové chlapy. Elfa Armona smršť ...
Občas neco napisu na 2k6goblinu.blogspot.com. Pomalu vám začnu odkazy na články házet i sem na d20.cz, jestli to nebude moc lidem připadat jako spam :) edit 01.10.2018 Odkazy tady v prvním příspěvku vedou do zdejší diskuze. Odkazy v diskuzi vedou na blog. V hlubinách Pekelné volání, Životy aka Hit Points Soska o slotové magii Mim Boom! Trojice Krvavá vila Námluvy Blob Goblin...
Tohle jsem našel v počítači. Byl to úvod, do hry co jsem hrál s bráchou. Nepřišlo mi to tak špatné, ikdyž bych takvové věci teď nepsal. Beru to jako vcelku dobrý úvod. Pískot v uších, bylo to jediné, co v tu chvíli slyšel. Přicházelo to jakoby z velké dálky, jinak bylo naprosté ticho. Což naprosto krutě kontrastovalo s tím, co se odehrávalo před jeho očima. Kusy těl, se válely kolem...
Robin D. Laws popisuje na svém blogu rozdíl mezi dramatickým a ikonickým hrdinou takto: Robin D. Laws píše:Zatímco dramatický hrdina sleduje příběhový oblouk, v němž je proměněn svou zkušeností se světem (například: Orfeus, král Lear, Ben Braddock), ikonický hrdina podstupuje úkoly (často v sérii) a mění svět, obnovuje řád v něm, ale zůstává věrný svému esenciálnímu já. Převažující moudra...
Je to už bezmála sto let od pádu Nearthu, říše lidí. Někteří říkají, že Nerath byl největší říší, která kdy ve Světě existovala. Táhla se od drobných pevnůstek na Konci země na severu po přístavy v Moři živlů na jihu. Říše vládla světu po víc jak čtyři staletí a jejím největším triumfem byla otevřenost a tolerance, která sjednotila elfy, eladriny, trpaslíky, půlčíky drakorozené ba i tieflingy v...
Zase nadešel ten čas. Čas sfouknout vrstvu prachu z Rukověti dějmistra, črtnout podzemní kobky na čtverečkovaný papír a zachřestit kostkami v ruce. Nadešel čas vyprávět příběhy. V tomhle bloku bych s Vámi chtěl sdílet své úvahy o připravované kampani a s trochou štěstí i o jejím průběhu. Pokusím se psát tak, aby potenciální hráči mohli číst též s tím, že možná načerpají trochu víc informací...
Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.