Vítejte v sekci uživatelských blogů.

Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.

Poslední blogové přírůstky

20.11.2009

Nihil Novi Sub Sole, nový úžasný Colombův systém

Představuji vám začátek nového skvělého všestraného systému, který jsem trefně natval "Nihil Novi Sub Sole". Co říkáte na toto? Už nějakou dobu přemýšlím nad systémem, který by stál na dice poolu a hráči by tak mohli libovolně manipulovat se svými zdroji. tři atributy: Fyzický Mentální Psychický Do nich se v počátku rozdělí X bodů. Primární funkce bude odolávat. Šlo by o dice pool,...

Napsal Colombo
21.11.2009

Vypravěčské techniky: Sugestivní otázky

Hry na životní příběhy jsou kooperativní hra, která těží svůj úspěch z toho, že je výsledkem vkladu všech účastníků. Přesto se stává, že jsou v některých otázkách Vypravěči natolik přesvědčeni o vlastní genialitě, že nedávají hráčům prostor pro jejich vklad do hry, i když by to bylo tak snadné. V každém okamžiku hry mají hráči před sebou vizi toho, jak situace vypadá a kam by se mohla odvíjet....

Napsal wlkeR
Klíčová slova: Novinky, pro DMy, Univerzální/generický

09.12.2009

Křižovatky: Těžké ráno

"Probuď se! Musíš se probudit," mluví na tebe ženský, možná až dívčí hlas. Je smutný. "Není čas!" Stále tebou třese, a ty se pomalu probíráš. Hlava ti třeští, na patře silná bylinná chuť. Nevíš kde jsi, všude kolem je šero, sutiny utopené v temnotě, uschlé stromy a hradba lesa za rozpadlými kamennými zdmi. Otočíš se a vidíš sehnutý stín, jak se sklání k ležící postavě. Chceš vyskoč...

Napsal Beny
30.12.2009

Noris a Gurgonie

8,2 107 – Připlutí Heilborna Gurgona k břehům nového světa Jaro 256 – Počátek války s démony ( první které se účastní lidé ) 12,8 760 – Goran se setkává s Alordem který ho požádá o ochranu 25,9 760 – Zigbren goran cestuje do Grumu kde se chce dozvědět něco o svých předcích 1,10 760 – Vstup Gorana do řádu Rytířů z Alamos 6,4 761 – Goran je vyslán na svůj první samostatný ...

Napsal Babau14
Klíčová slova: D&D 3.Xe, pro DMy, pro hráče, Příběhy/Zápisy ze hry

08.12.2009

Páni sedmi moří

Již rok se pohybuji na Kostce a neustále píši o své partě, o tom v jakém světe se odehrávají dobrodružství, ve kterých funguji jako Vypravěč. Ale ani jednou jsem vám nedodal něco, co by se dalo nazvat popisem světa, souhrnem všeho, co se stalo, co se odehrálo a jak vlastně náš svět vznikl. Nebo spíše vzniká, protože je stále ještě spousta prázdných a nepopsaných míst, která čekají na to, až o n...

Napsal Blaine
03.02.2010

Střípky RPG novinek - leden 2010

Robin D. Laws se chystá vydat v polovině knížku Hamlet's hit points (Hamletovy životy) v níž analyzuje na příkladu dramatu Hamlet, a filmů Casablanca a Dr. No vývoj příběh z hlediska rytmu a střídání vrcholů a pádů a to s ohledem na hráče. I mně to zní příšerně teoreticky, ale nechme se překvapit. Tady je krátká ukázka: Hamlet hit points píše:Příběhy nás přitahují, protože apelují na naše na...

Napsal ShadoWWW
Klíčová slova: D&D 4e, D20 systém

05.02.2010

Hlášky z Omegy

Rok 1939, malé město v USA: Karl: Ještě zbývá jedna věc. Co uděláme tady s Ivanem? Alex (popuzeně): Jmenuji se Alexander. Karl: Ivan jako Ivan. Alex: Neštvi mě... Hansi! Alex: Co ty vůbec víš o Rusku? Karl: Nic, a o tobě taky ne. A tahle kulka o tobě taky nebude nic vědět! Po nezdařené "zradě". Imogen: Co takhle ho lynčovat? Karl: Proč lynčovat? Poprava! Imogen: Ale já nejsem vr...

Napsal Jerson
12.02.2010

[brainstorm] Markree

Po delší pauze se mi konečně rozjíždí nová fantasy kampaň. Postavy jsou po třech sessionech na cestě do Markree, nejsevernějšího města císařství. Myslím, že je dobrej čas na to zatlačit hlavní zápletku do pozadí a dát pár epizodních/spotlightových dílů. A po vás bych potřeboval, aby jste mi poradily nějaké motivy/npc/lokace/questíky pro několikasessionové sandboxování v celkem velkém městě. Co ...

Napsal Ebon Hand
09.03.2010

Za sedmero horami

Za sedmero horami (zkráceně Hory) je můj indie RPG projekt. Už to vyvíjím nepravidelně přes rok a v těchto chvílích začínám designovat zcela novou verzi od začátku. Oficiální blog najdete na adrese www.zasedmerohorami.cz, kde budu psát i moje úvahy o RPG hrách obecně. Zde jsou základní informace jak o blogu, tak o systému. Tahle diskuze může sloužit jak k poznámkám a otázkám o samotným systé...

Napsal doom48
05.04.2010

wlkeRova knihovna krátkých povídek

Protože se mi jimi nechce zanášet zdejší systém (ale ten Wizárdsí mě nijak nermoutí), tady je seznam všech veřejnosti přístupných krátkých povídek ke kampani na Temorrohu ve formě odkazů, yay: Střídání stráží, aneb jak Random ke Klíči přišel Malá noční bajka vypráví o tom, jak obyčejný vesnický maník přispěl ke konci světa Objetí zdůvodňuje, proč má Claire "Edward" Neige družinku - a Rando...

Napsal wlkeR
Klíčová slova: Fantasy, Příběhy/Zápisy ze hry

Zobrazit starší blogy
Autorská citace #1
6.2.2012 18:32 - Sparkle
Super, každý zdroj konkrétních materiálů pro GMy se hodí.
Autorská citace #2
6.2.2012 18:39 - Alnag
Perfektní, jsem rád, že alespoň zprostředkovaně se české RPG blogy soustředí zase o trošku víc pod jednou střechou.
Autorská citace #3
6.2.2012 18:47 - Bajo
Hm ,taky jsem přemýšlel o přímější propagaci, chci říci vlastním vláknu pro metagame, ale zase jsem si říkal, jestli by to nebylo spamování :-)
Autorská citace #4
6.2.2012 20:15 - Alnag
Bajo: Naopak. Tahle varianta je víc než přijatelná. Vlastní jeden (nebo i víc blogů) ve zdejších blozích. A uveřejňování svých updatů.
Autorská citace #5
7.2.2012 23:53 - Quentin
Autorská citace #6
8.2.2012 19:29 - Quentin
V prachu imperiálních cest
Další várka random encounterů; tentokrát na cestách.

(Kdyby jste si všimli nějakých pravopisných chyb, tak hlašte. Začínaj mi ty čárky bejt nějaký podezřelí)
Autorská citace #7
8.2.2012 21:33 - Quentin
Nekdy me prekvapi, jak se da ke quentinovo dogooglit :)

"složité jídelní menu"
"hmat pri ktorom sa poserem"
Autorská citace #8
9.2.2012 10:38 - Quentin
Kolik z vás tady na d20.cz používá ve hře nějaké random tabulky?
Autorská citace #9
9.2.2012 10:50 - Vojtěch
Já momentálně jedu připravenou kampaň, takže je moc nepotřebuji, ale jinak je mám celkem rád.
Autorská citace #10
12.2.2012 23:23 - Quentin
Autorská citace #11
13.2.2012 00:19 - Gurney
Quentinovo píše:
Hromada dračákystů pořád žije v iluzi, že skutečná rolová hra je jen o dialozích, desetistránkových pozadí postav, posedávání v hospodách a mluvení s přízvukem. Ve chvíli, kdy se vydáte do jeskyně lovit skřety, nedejbože začnete házet kostkama, tak jste v jejich očích nebohý neandrtálec.

Velmi pravdivé, až na to že to nejsou jen dračákisti. Vyznavači Správné cesty a Pravého roleplayingu se najdou všude.
Autorská citace #12
13.2.2012 00:22 - alef0
Veď sedenie v krčmách, dialógy, desaťstránkové backgroundy a rozprávanie s prízvukom je skvelý námet na telenovelu!

Hospoda v Růžové zahradě!
Autorská citace #13
13.2.2012 10:20 - Quentin
Jsem rád, že se mnou soucítíte :)
Autorská citace #14
14.2.2012 13:53 - Quentin
Autorská citace #15
15.2.2012 01:33 - skew
Hej, to s tím postupným vybíháním z různejch míst je fajn. Možná by jich mohlo být víc - na to že je to 3. úroveň.
Autorská citace #16
15.2.2012 07:00 - Quentin
Taky mi to přijde jako málo, ale ve Swords&Wizardry je prvni summon spell taky na tretim a jedna z moznych vyvolanych potvor jsou prave krysy (1d6). A místo nevýhody v pomalém vybíhání se to musí vykouzlit směnu dopředu. Nechtěl jsem to svoje udělat o moc silnější.

Nejlíp se ta vyváženost pozná, až náš čaroděj získá fireball. Schválně co bude kouzlit časteji :)
Autorská citace #17
15.2.2012 14:22 - skew
Ah, ok, to dává smysl.

Huh, fireball je stejnej jako v 3.5e ale bez omezení max 10d6 ? Přišel mi vždycky děsně imba, ale na druhou stranu s poloměrem 6 metrů asi nebude tak užitečnej v dungeonu.
3rd level spell of choice všech zlých kouzelníků kteří se rozhodnou dobýt svět nad zemí.
Autorská citace #18
17.2.2012 11:24 - Quentin
Autorská citace #19
17.2.2012 11:58 - Vojtěch
Skew: Fireball u starších edic byl killer spíš kvůli tomu, že HP přestaly růst. Myslím, že pak taky nestoupal, ale postavy mu s HP neutekly z rozsahu vražednosti.

Kanibalové: Hodně silné IMO. Takhle jednou do roka sním nějakého žebráka a jsem nesmrtelný zloun. Co spíš aby to muselo být z lidí o tolika HD/lvlech kolik máš sám na omlazení. Ostatní efekty bych asi zas natáhnul na měsíc. Myslím, že agresivnější kanibalové by museli udržovat zásobu lidí na boostnutí, nebo by brzy vyžrali všechny lidi kolem.
Autorská citace #21
17.2.2012 12:11 - Quentin
Upravil jsem to. Zastavení stárnutí bude jako jeden z efektů pokročilého kanibalismu.

vojtěch píše:
Ostatní efekty bych asi zas natáhnul na měsíc. Myslím, že agresivnější kanibalové by museli udržovat zásobu lidí na boostnutí, nebo by brzy vyžrali všechny lidi kolem.

Měsíc už je docela dlouhá doba. Nechci aby pro udržení všech těch bonusů stačilo jednou do měsíce někomu okousat ruku. Chci aby vážně jedli převážně lidi.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.24070501327515 secREMOTE_IP: 3.149.25.73