Quentin píše:
Je to dřevěná vesnice v bazine, jaké další popisy potřebuješ?
Třeba jak vypadá pevnost uvnitř, když tam lord pozve postavy. Zvlášť s přihlédnutím k tomu, že v knihovně a pokladnici je něco zvláštního - pozve je přímo do knihovny s tím, že postavy uviděj, co tam lord provádí? Asi ne, takže potřebuješ ještě třetí místnost, nějakej audienční sál nebo tak. A nějakou vstupní halu nebo chodbu, protože se tam asi nechodí rovnou zvenku. Halu i audienční sál pak potřebuju hráčům nějak popsat - co tam je, kdo tam je.
Quentin píše:
Tesař nemusí být bohatý, ani chytrý, ani financne zodpovědný. A v panice utíká z vesnice. Ale point taken.
Tohle jsou komentáře od hráčů. Vzhledem k tomu, že posledních několik let naše hry chápeme jako playtesty, jsou celkem vytrénovaní a těhle věcí si všímaj. V normální hře by to asi nevadilo.
Quentin píše:
Ale jinak to už k něčemu bylo? Využil jsi nějaký content nebo by byla domácí příprava praktičtější?
Stejně jako u Trossu - máš super nápady, ale jako sandboxová příprava je to nedotažený. Co jsem dělal se Slangou jsem ti ostatně psal na RPG fóru a i tak to bylo pořád dost děravý.
Quentin píše:
Využil jsi nějaký content nebo by byla domácí příprava praktičtější?
Kdybych svůj první sandbox tvořil sám, bylo by to určitě o dost horší, můj první dungeon byl taky dost vachrlatej ;-) Máme odehranej skoro celej Tross a hra nás baví, takže díky za něj.
Jak už jsem psal, laťku jsi celkově nastavil hodně vysoko. Bude docela challenge pokusit se ji překonat :D