Sirien píše:
Hezká mechanika Kompetence. Pouto, Motivace, Komplikace... takový dobře udělaný zápis v Monster manualu. Samo o sobě to může posloužit jako inspirace, ale bez dalších podobných s nimiž by to složilo systém pro hru to vlastně až tolik nenabízí.
Píšu to schválně system-neutral, abys ten svitek mohl přihodit jako loot do libovolné hry.
Kompetence + Komplikace jsou nezávislé a zbytek jsou prakticky kouzla, která můžeš dostatovat podle svého systému.
Sirien píše:
Ten skládací formát je na pohled zvláštní. Asi bych ho musel mít v ruce abych docenil jak moc je herně ne/praktickej.
Beru to jako upgrade oproti blog-postům, protože to může ležet na stole :)
Jerson píše:
Quentine, opravdu čtyři dny?
Jaké čtyři dny?
Jerson píše:
Ne že by to bylo špatné, ale pro CHP jsem vytvořil zajímavější duchy
Držel jsem se při zemi, protože to dostanou do rukou hráči ke zneužívání :D
Jerson píše:
tohle bych nepoužil, některé věci mi nepřijdou moc smysluplné (třeba to chlazení).
To je zvyk ze
Supernatural, kde přítomnost ducha doprovází průvan nebo chladná místa v domě. Jen jsem to rozšířil na vyšším poutu jako aktivní schopnost.
shari píše:
Celkově to vypadá dobře. To odstupňované pouto se mi líbí a příklady motivací jsou dostatečné. Komplikace taky vypadají jako zdroj zábavy. :)
Nice, považuju to teda za blog-worthy.
shari píše:
Jen... sekce "Proč?": ...Duchovi schopnosti se vlastně příliš neliší od kouzel... -> Duchovy
Díky, díky, díky! To by mi nikdy nedošlo :)
York píše:
Ke zpracování: Obrázek mi neevokuje ducha. Možná bych zkusil seanci při svíčkách u stolu, osobu posedlou duchem (prohnutý záda, roztažený ruce), nebo tak něco.
Pořád zapomínáš, že neumím kreslit :D Musím strašně improvizovat. Skoro pokaždé, když někdo komentuje ilustrace, tak navrhuje nějakou figurální kresbu daleko za mými možnostmi :D