Myslíte, že to bude k něčemu nebo spíš otrava a měl bych nechat starý systém, kdy jsme dávali schopnosti jen za docházku?
Bod 1 má motivovat k hnaní se za pokladem, odnd-style!
Bod 2 je úlitba všem těm paladinům, kteří se nechtějí jen hnát za penězi. Ale hlavně to má implikovat, že je reputace důležitá část hry.
Bod 3 má motivovat k downtimeu. Irituje mě, že některé družiny jedou na doraz s hardcore nebezpečím každý den. Navíc je v downtimeu příležitost k nějakému character developmentu nebo off-screen projektům.
Body 4 a 5 jsou skutečné důvody pro tuhle mechaniku. Chci, aby zápis dělali se mnou ještě u stolu, a aby nezapomínali předem hlásit, kam se chtějí vydat, abych věděl, co připravit.
Rovnou jsem si zkusil udělat zápisový sheet :D Začínám mít fetish na všelijaké sheety.
Už když jsem psal ty příklady, tak mi došlo, že bod tři (exp za dokončení/odpočinek) bude nutit lidi k downtimeu pokaždé, i když se to zrovna nebude hodit. Není to jen retrospektivní odměna jako první dva.
Napadá vás, za co jiného by mohli fantasy adventurers dostávat expy?