Prsteny jsou super, jsem všemi deseti pro "nemusíš být bastard... ale nedostaneš tyhle super věci" :)
Akorát ta cena vs. efekt by chtěla vyzkoušet při hře - možná bych dal i nějaký větší benefit, ale jen za věci, z kterých jako GM dřív nebo později zaručeně dostanu nějakou munici a hráč přitom bude vědět, že je to fér. Tj. spíš než nabije se, kdykoli zavraždíš nevinného nebo bezbranného bych dával spíš věci jako nabije se kdykoli někoho přesvědčím, že jsem sadistický vrah. Nebo nabije se nikoli když na někoho svalím vinu, ale pokud někdo utrpí tím, že na něj svalím vinu. Jen nápad, asi by to chtělo nějaký brainstorming.
PetrH píše:
treba prsten rudeho granatu - pokud zabijes nepritele zvlast tryznive ci nemoralne (ze zalohy, podriznutim hrdla) tak ti dokaze vylecetit tolik zivotu kolik mel ten nebozak tesne predtim, co jsi ho vyridil. Ovsem z uzivani takto lecenych zivotu vznika zavislost na teto krvave magii a telo se pak brani jinemu zpusobu leceni...
Mě se zas líbí, že jsou ty podmínky jednoduchý a není v tom žádnej "moralizující" poděl.
A15 píše:
Modrý safír (2) je práce pro právníka - najít zákon, který zakazuje vlastnictví něčeho (alkohol, drogy, svaté symboly, ..), co se ale moc nevymáhá. A pak daný předmět nosit u sebe v miniaturní, těžko detekovatelné velikosti, množství.
Zákon porušuji neustále, ale nikdo to nezjistí, nikoho to nezajímá. A prsten je neustále nabitý.
Hlavně parta průměrných fantasy dobrodruhů snad ani neprojde městem aniž by ten prsten nabila...