hrac si pri tvorbe sorcerera vybere jeden element (ohen, voda, vzduch, zeme, smrt a cokoli dle vaseho settingu) a podle toho si voli i known spells. Nektera prejmenuje, jinym pozmeni popis, nektera ma zakazane uplne.
Napr. stoneskin je kouzlo jen pro zemi, letani je jen pro vzduch apod.
nektera kouzla se daji zmenit do vsech barev, treba firebal muze byt jak ohniva koule, tak kulovy blesk nebo mrazivy orb ... cokoli hrac vymysli a popise
nektera "nebarevna/arcane" kouzla se zdaji byt nevhodne pro vsechny elementy, muzete je bud vynechat, nebo si udelat primo arcane casoprostoroveho maga, nebo je povolit vsem jen se svou specifickou barvou popisu (ohniveho maga pri zakouzleni neviditelnosti ci teleportu zahali ohen, vodni se vypari, vetrneho obali vir prachu a listi...; zajimave by mohli byt treba podoby phantom steeda)
Dulezite je aby pri kazdem carovani byl poznat element, ktery k magovi patri; opravdu to vyrazne pomaha hraci v popisu!
a nakonec muzete podle elementu menit i chovani postavy, ohen bude agresivni, vitr nevyzpitatelny, zeme rozvazna nebo tvrdohlava ...
-
Nijak poradne jsme nad tim jeste nedumali, ale na minule hre jsme podle toho vytvorili a hrali jednoho kouzelnika a vsem se to moc libilo. Tak jsem tu a ptam se na vas nazor a navrhy.
pozn.: pouzivali jsme system bodu kouzel
-
EDIT 1: Hned po rozdeleni sorcereru na elementy jsme jim sebrali i familiary, kteri najednou nedavali smysl. Az vcera Dios navrhl dary elementu, duchy, kteri si talentovaneho vyberou aby ho doprovazely.
u ohniveho maga je to cernostribrny prach(prenositeny v mesci);
u vodniho zelenkave zarici tekutina(prenositelna treba v lahvi);
u zemniho zlatymi nitkami propleteny kamen;
u vetrneho je to vzdy nejaka zvlastni smesice kosticek, drivek ci kaminku.(prenositelna v mesci)
cernostribrny prach prani sorcerera vzplane v maleho fenixe, voda z lahve se formuje v geloveho jestera se zelenymi zilamy, kamen si ze zeme pod sebou vyrve koncetiny a stvori maleho golema a vzdusne harampadi vitr pozvedne do podoby loutky ci kostlivce
otazka na vas - nenapada vas pro vitr neco lepsiho? jake jim dat mechanicke schonosti (aktivni nebo jen pasivni bonusy)? nechat je rust s urovni, nebo zustat u tehle kapesnich?
-
EDIT 2: Prijde vam vkusne/rozumne sorcererum davat resist proti svemu elementu?