ShadoWWW píše:
Místo přítelíčka by tam mnohem víc seděl golem
Žejo, mě tam ten familiar taky nesedí. Na druhou stranu golemy nemám osobně nějak moc v lásce a do dost stylizací se nebudou hodit. Možná bych tam dal že si máš vybrat mezi jedním a druhým?
V tomhle směru je trochu otrava že schopnost na 9. úrovni přímo ovlivňuje familiara a tím Tě efektivně nutí ho mít - osobně tyhle schopnosti fakt nemusim :/
ShadoWWW píše:
Do pyrofora bych nějak víc zakomponoval práci s jedy. Dal bych mu i tvorbu silnějších jedů.
Vůbec bych mu možná dal posílení všech mundane věcí (jedy, kyseliny, hořlaviny, výbušniny). Pyrofor je obecně archetyp přízemního, "světského" alechymisty - chemika. (Možná trošičku mechanika, ale tam by se pak blbě hledala jasná stylizační hranice oproti divotvůrci, tak bych tohle možná nechal bejt... ostatně to si už případně může hráč doladit třeba pozadím řemeslníka a profkou na crafts atp.)
ShadoWWW píše:
Klasický DrD alchymista uměl docela ikonicky vyvolávat a ovládat živly
Theurg má od 3. úrovně přístup k wizard spellům s důrazem na summoning spelly. Pokud se chce na tohle specializovat, může.
Dělení na elementály a bhuty je... stylizační specifikum DrD které bych možná nikam dál radši netahal. Teoreticky jak má theurg na 18th level tu schopnost povolat bytosti ze sfér (která je obšlehlá a hezky upravená
conjure celestial) tak bys mohl mít nějaké variace na
Tsunami,
Earthquake,
Fire storm a
Whirlwind, ale osobně mi to přijde spíš designově otravné a složité než nějak extra přínostné (od 3. levelu si můžeš povolávat elementály, kteří mají nějaké svoje... ah, interesting, nemůžeš, protože conjure elemental je 5th level spell. Hm. Ale jako... i tak.)
ShadoWWW píše:
třeba místo slotů magy, jako měl mystik?
...alternativy 5e vancianky pro 5e sucks.