Log 1=0 píše:
Teď se ztrácím, to se bavíme o jedné grupě, nebo o tom, že jsi hrál jednu zápletku vícekrát?
Nikdy nehraju stejnou zápletku vícekrát. Když bych použil stejnou událost, tak buď to bude stejné místo a vliv předchozí skupiny zahrnu, nebo to bude podobný typ události na jiném místě, ale s jiným průběhem.
Takže řeč je o jednom a tom samém sezení, za které jsem tu byl tak silně kritizován (a nemyslím Sirienem, který to sezení hrál a na kritiku má právo.)
Sirien - to klidně může být vysvětlení. Ostatně by to nebylo poprvé, kdy měli různí hráči ze hry se mnou jiné zážitky. A to i typu "hra byla skvělá, jen ten kluk který hrál vraha mě strašně iritoval a dobře, že jsi ho zabil" a na druhé straně "ta hra byla super, to jak mého vraha neměli rádi, a pak jsem si sám naběhl do nebezpečí a umřel, to byla moje blbost".
Ostatně je to jeden z důvodů, proč moc nechci vést hru podle nějakých příběhových nebo dramatických schémat, protože jednak je hodně hráčů zná z jiných her, a jednak když po mě hráči nějaké schéma začnou chtít, tak ze mě vypadne jedno nebo dvě - pomalý úvod, trochu hororových náznaků, nejistota co dělat, ukázání ohrožení, přímá konfrontace, těsné vítězství, které spočívá v tom, že postavy utečou s nějakou drobnou informací / předmětem navíc. A důležití protivníci budou nezabitelní (jak si stěžoval Ebon u šediváků :-) ) jen proto, že by to nedávalo smysl v logice herního světa, pravidla nepravidla.
Mimochodem včera byla moc hezká scéna, kdy se největší zbabělec a paranoik skupiny rozhodl přesvědčit ostatní, že dává dobrý smysl zajít za policejním šéfem a říct mu věci narovinu. Se zdůvodněním, že skupina neví jistě, zda policie pracuje pro nepřátele nebo je nezávislá, a pokud pracuje pro nepřítele, tak jsou v průšvihu tak jako tak. A protože si stěžoval, že neumí mluvit, tak nakonec přesvědčil holku, která je (jako hráčka i postava) mnohem tišší a ostýchavější než on, aby šla s ním. A na začátku si vytáhl komplikaci, takže se setkal s nedůvěřivým přístupem policejního šéfa, a už to s ním vypadalo nedobře, když za holka zasáhla, zmínila se o chemickém ovládání lidí a doslova ho jednou větou vysekala z průšvihu. Být to podle pravidel CPH a ne Omegy, tak je i při hraní důležitých NPC na 20% výkonu roznesu oba dva a ničeho by nedosáhli, protože reálně zřejmě ani jeden z nich neumí mluvit s cizími lidmi.
Samozřejmě kdybys tam byl třeba ty, tak moje reakce bude drsnější, protože bych čekal, že se z toho dokážeš vymluvit.
Jo, a v souvislosti s jednou z našich předchozích debat - je strašně poznat, že jejich postavy nemají kromě meče v holi žádnou pohotově použitelnou zbraň. Kdyby je měli, tak věřím tomu, že už dávno na jejich použití došlo, protože je to mnohem jednodušší na odehrávání než mluvení s nepříjemnými NPC, kterému se všichni snaží vyhnout (a které je musím trochu naučit, protože to mám v učebních osnovách, byť jsem si je musel napsat sám.)