A řešíte tu vůbec jádro pudla?
Pokud se podívám na to, co Jerson píše vedle
Projekt Omega - nová kampaň hnedle v záhlaví, tak se moc dobře nedá mluvit o tom, že by nějaká opozice, nebo obecněji skupiny s jinými zájmy neexistovaly!
Problém se ale týká ne dalekosáhlých plánů těchto skupin/organizací/jednotlivců, ale toho jak se ve hře projevují a nebo jak na jejich projevy reagují hráči!
Nemůžu sice pomíjet fakt, že se hráči a vypravěč nepochopili a každá strana si představuje něco jiného, ale tady to spíš vypadá (čti Hugovi to tak přijde), že hráči nejsou schopni poprat se se situací, kterou před ně vypravěč nastrčí.
To, že jim v momentě kdy se kousnou a neví jak dál podstrčí možnou nápovědu, lano kterého se chytit je v pořádku, jak jinde tvrdím jak to Jerson nedělal (nebo ho podezírám, že to dělat stále nebude), tak tady bych si dovolil na základě sdělených faktů tvrdit, že to provedl a opakovaně.
Problém spíš vypadá, že hráči to z nějakého důvodu nereflektují. Takže bych pátral proč.
Tady se musím Jersona zastat, protože vy tu s těmi vašemi antagonisty a opozicí obecně operujete povětšinou retrospektivně z pozice, kdy už je hra dohraná, nebo jsme ve fázi globální katharse příběhu, kdy už je jasné kdo a co. Ale na začátku, respektive karty sjou sice jaksi už rozdané, ale pořád nejsme ve fázi globální katharse, která by někam směřovala s celým příběhem.