Ve zdejší diskuzi se objevila zmínka o Myth Drannoru, někteří z vás však projevili žalostnou neznalost fenoménu tohoto otevřeného města a prostředí, které utvářelo své okolí a moderní říše tak jako žádné jiné.
Může syn překonat stín svého otce? Musí platit za jeho chyby nebo hříchy? A dá se tohle vůbec řešit ve fantasy literatuře, aniž by pak kniha ztratila na čtivosti?
Umělá inteligence je častým a sporným místem sci-fi světů. V seriálech i filmech ji můžeme nalézt v mnoha podobách. Herně s ní ale vznikají mnohé problémy, které bych zde chtěl rozebrat.
V této sérii naleznete různé pseudonovinové bulvární články, které můžete využít buď jako inspiraci, nebo přímo jako materiál do her typu World of Darkness, Esoterorists nebo jiných urbanfantasy.
Technologie pohybu a komunikace přesahující rychlost světla jsou nedílnou součástí science fiction. Zde bych rád podrobněji rozebral různé možnosti, jak je řešit.
Období které nastává po Druhé pohromě jest Pátým věkem Krynnu a navíc je nazýváno Věkem smrtelníků. Pro účely dělení knih se ale Věk smrtelníků myslí události spojené s Válkou duší. Následuje přehled knih. Stav je ke konci roku 2007
V předchozím článku jsem načrtnul pět hlavních (nikoliv jediných) konfliktových situacích, ve kterých můžete uplatnit dovednostní výzvy (skill challenge). Dnes přicházím s příklady...
V této sérii naleznete různé pseudonovinové bulvární články, které můžete využít buď jako inspiraci, nebo přímo jako materiál do her typu World of Darkness, Esoterorists nebo jiných urbanfantasy.
Po Kronikách a Legendách, které se staly základními kameny Dragonlance, se představila koncem loňska na pultech českých knihkupectví další ucelená trilogie ze světa Dračího kopí – Válka duší.
Skill challenge jsou novým prvkem ve 4.edici Dnd a pro mnohé jsou více či méně záhadou. V tomto krátkém pojednání nabízím jednoduchou výzvu dovedností a způsob její tvorby.
V této sérii naleznete různé pseudonovinové bulvární články, které můžete využít buď jako inspiraci, nebo přímo jako materiál do her typu World of Darkness, Esoterorists nebo jiných urbanfantasy.
První část kampaně s podtitulem "Let Šedé Vrány", představuje úvodní seznámení kumpanie "Šťastná Pětka" s dlouhou historií zvláštní, legendy tradované lidem obývajícím hory zvané Bouřné.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<