Překlad 5. edice D&D
Kompletní překlad 5. edice DnD!!! >> více <<
Překlady RPG
Přehled překladů různých systémů. >> více <<
Kartotéky Kostky
Filtrovací přehledy DnD kuzel a předmětů a Fate triků >> více <<
Překlad dvou blogů - po jednom od Freda a Roba - které rozebírají možnosti, jak ve Fate zavést hody na zranění. Plus úvahy o řešení a vhodnosti nahrazení stresu HPčky.
sirien | 23.02.16 | Pravidla | 0 reakce |

Alchymie zaujímá ve světech fantasy her na hrdiny zvláštní místo. Ve světech, v nichž vládnou magie, draci a bohové, kteří otřásají základy reality, se alchymie jeví jako jednoduchá věda. V našem vlastním světě byla alchymie prvním krokem k mnohem méně mystickému světu moderní chemie. Ve fantastických světech fikce může být alchymie mnohem víc. Níže je popsaný způsob, jak alchymii definovat ne jako jediné povolání, ale spíš jako variabilní soubor možností. Studium této ambiciózní vědy přináší novou perspektivu a přemosťuje obrovskou mezeru mezi magií a vědou.
ShadoWWW | 19.02.16 | Pravidla | 16 reakcí |

Zde naleznete ujasnění, základní rady a vysvětlení k práci s posíleními. Text je postaven kolem překladu blogu Ryana Macklina, jednoho z autorů Fate, který vysvětluje rozpor mezi dvěma designerskými filosofiemi posílení a nabízí volitelnou errata (která se v komunitě velmi záhy uchytila jako součást základních pravidel namísto jejich původní verze).
sirien | 17.02.16 | Pravidla | 11 reakcí |

Pár fotek z rozbalování Box Setu Mouse Guard 2e
Dukolm | 14.02.16 | Produkty | 8 reakcí |

Série článků, která objasňuje pravidla D&D 5e.
ShadoWWW | 11.02.16 | Pravidla | 3 reakce |

Pojednání o přístupu k neúspěchu ve hře a o tom, zda a jak má selhání pomáhat k dalšímu vývoji příběhu a navyšovat zábavnost hry. Překlad dalšího blogpostu Roba Donoghua s pár kousky z původní diskuse.
sirien | 10.02.16 | Tipy a triky | 16 reakcí |

Města, jako ostatně každé větší společentsvo, vyžadovala (a vyžadují) svoji správu. Jak vypadala a kdo ji tvořil?
chrochta | 7.02.16 | Kultura | 0 reakce |

Pomůcky, aplikace, rozšíření, dobrodružství... vše co jste kdy potřebovali pro hraní D&D 5e.
Gurney | 3.02.16 | Pravidla | 127 reakcí |

Město není jen shluk budov, jsou to především obyvatelé, kteří mnohdy tvoří svébytné a různorodé společenstvo...
chrochta | 31.01.16 | Kultura |

Pro případné nadšence uvádím seznam „užitečných“ knih. Zatím spíš na ochutnávku.
chrochta | 31.01.16 | Kultura | 3 reakce |

Blog Roba Donoghua na téma toho jak se "herní" prvky RPG (zdroje a jejich utrácení) pojí s dramatem, příběhem a příběhotvorností. Úvaha o tom, že hraní (gamismus) a vyprávění se nevylučují, ale doplňují, s několika postřehy o tom, jak ve vašich hrách této synergie co nejlépe dosáhnout a využít.
sirien | 27.01.16 | RPG odborně | 7 reakcí |

První díl Chrochtovy série Historická města, nyní v přístupnější html podobě.
chrochta | 26.01.16 | Kultura | 3 reakce |

Jednou z nezbytných rekvizit jakéhokoli RPG settingu jsou města. Postavám slouží k nákupům, odpočinku, sebevzdělávání či získávání nějakého toho hmotného majetečku, a ve světě slouží jako motory ekonomiky (výroba, obchod, spotřeba), správní sídla, politické veličiny a kulturní centra. Proto se objevují různě podrobné popisy a vyšlo hned několik knih zaměřených na městské prostředí (u Wizardů tou poslední byla Cityscape).
chrochta | 20.01.16 | Kultura | 18 reakcí |

Pro všechny fanoušky DnD všech edic i Fate i pro všechny ostatní - návod od Freda Hickse na to, jak zaměňovat čtverečkovou mapu za abstraktní zóny a abstraktní zóny za čtverečkovou mapu. (A pár myšlenek navíc ohledně zón obecně - a taky ohledně taktiky a stavů [conditions].)
sirien | 13.01.16 | Pravidla | 11 reakcí |

Vlkodlaci jsou od počátku fantasy RPG her oblíbenými nestvůrami, které mají nejenom své tematické příručky, nýbrž jsou i hlavními protagonisty celé jedné hry. Za oblibu jistě může i ta skutečnost, že na rozdíl od tolika jiných tvorů nejsou výtvorem herního designera nebo Dějmistra, nýbrž tvory z reálných mýtů, pověstí a legend.
chrochta | 6.01.16 | Produkty | 8 reakcí |

Zcela kompletní a dokončený překlad pravidel Fate 4e Core System v PDF. Enjoy :)
sirien | 22.12.15 | Pravidla | 308 reakcí |

Jak hrát Star Wars, aby byly cítit jako Star Wars. Shrnutí hromady věcí, co k tomu byly napsány a zkušeností z vlastního hraní. Obecně se týká i mnoha dalších akčních příběhů s rychlým tempem. (Původní verze napsána jako úvod pro Star Wars podle STs pravidel, později použito i v úvodu Fate SW pravidel.)
sirien | 11.12.15 | Tipy a triky | 10 reakcí |

Auril i Amberlie nepatří mezi oblíbené bohyně Říší. Paní ledu a Královna moří jsou uctívány ze strachu. Obé mají však vymezený vliv - Auril na Severu a v oblastech věčného ledu a chladu, Amberlie na moři a pod ním. Jejich snahy k úplné destrukci všeho živého, co se jim neklaní, tak výrazně limituje právě okolí.
Alwaern | 6.12.15 | Prostředí | 2 reakce |

Dobrý příběh se před vámi rozbaluje a vidíte v něm dopředu. V dobrém příběhu můžete očekávat, těšit se a bát se toho, co přichází, i když nevíte, co z toho vzejde. Velmi dobrý příběh vám podrazí nohy a náhle vás smete stranou. Vynikající příběh vám k tomu podrazí nohy způsobem, který jste ale měli čekat. Jak na to?
sirien | 19.11.15 | Tipy a triky | 51 reakcí |

Souhrná recenze 3 modulů pro Tarii (Záhvozdí, Severní Taria, Pohraničí), které obsahují po 6 předpřipravených příbězích pro hru spolu s pár dílčími popisy prostředí. Napsáno kdysi dávno pro Pevnost - Dech Draka na žádost Altaru.
sirien | 10.11.15 | Produkty | 2 reakce |
Zobrazit starší články
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18591904640198 secREMOTE_IP: 3.139.240.56