Překlad 5. edice D&D
Kompletní překlad 5. edice DnD!!! >> více <<
Překlady RPG
Přehled překladů různých systémů. >> více <<
Kartotéky Kostky
Filtrovací přehledy DnD kuzel a předmětů a Fate triků >> více <<
Narativní válečná hra z prostředí temné budoucnosti Warhammeru 40.000. Její výhodou je dostupnost, neboť je volně ke stažení.
Dalcor | 18.12.07 | Produkty | 12 reakcí |

tohle je pár hlášek, které se nám objevily při některých vtipnějších session. Samozřejmě zde byly nějaké hlášky už předtím a nějaké zůstaly nezaznamenané, takže tu jsou jen ty, které se podařilo zachytit. Ponechávám je v původní verzi určené lidem kteří nejsou obeznámeni s pozadím hry
sirien | 17.12.07 | Pavučina | 2 reakce |

"Když jsem ještě byla mladá a spravedlivá, zdálo se mi, že svět je místem oplývajícím dobrem, a ptala jsem se: "Proč lidé páchají zlo?" Ale nyní už jsem stará a nemám čas se tomu divit. Teď již vím, že zlo je všudypřítomné a je tak nebezpečně lehké vydat se jeho cestou. Ve svém věku se divím, že lidé vůbec dělají dobré skutky, neboť jakých odměn se jim za to dostane? Takových odměn je málo, a trvá mnoho let, než jsou doručeny. Ne, nechám na mladých, ať po ulicích pokřikují o podivnostech, kterých se lidé dopouštějí. Na spravedlivých nechám setřásání zla z duší lidí, ať už silnými slovy či silnější ocelí. Mou volbou je strávit zbytek dní mých péčí o srdce, která jsou spolehlivě pro Dobro; neboť dobro není lehce k nalezení a těžší je přijmout je za své."
- poslední zamyšlení nejvyšší matriarchy Any Codhwyn
Kniha Spravedlivých, str. 75
Kodlicek | 16.12.07 | Tipy a triky | 43 reakcí |

… Je dlážděna dobrými úmysly. Na tohle přísloví si vzpomenu pokaždé, když mě někdo přesvědčuje o tom, jak mám něco dělat správně. Následující text je důsledkem diskuze o vlivu rpg teorie na hru samotnou i účastnící se hráče. Je také reakcí na sérii článků Zodpovědnost za příběh (blog metagame.bloguje) a Síla příběhu (d20.cz). Dříve než odradím, teorií unaveného čtenáře slibuji, že v této úvaze žádná nebude. Bavíme se tu o hraní her, sakra!
Lotrando | 15.12.07 | RPG odborně | 29 reakcí |

Návrh herního tažení v Dragonlance. Hledání kouzelné písně a s tím i víry. Zvěřejněno ve spolupráci s časopisem RPG Magazín.
Dalcor | 14.12.07 | Svět |


Nabízím vám alternativní systém přidělování zkušeností adaptovaný ze hry The Shadows of Yesterday.
Alnag | 13.12.07 | Pravidla | 31 reakcí |

Mečem a Křížem je příběh vyprávěný z pohledu jedné postavy, která ho prožila. Dobrodružství vypracováno Lotrandem, odehráváno mnou, Almim, Vaškem a Jardou.
Kodlicek | 12.12.07 | Příběhy | 57 reakcí |

S příchodem podzimu se zrodila legenda
Sturm | 10.12.07 | České | 64 reakcí |

napsal Omegatron - rpg.net

Nástřel doplňujícího povolání pro Monte Cook's World of Darkness. Není úplně dotažený, ale pokud hrajete McWoD, může se vám hodit...
Alnag | 9.12.07 | Pravidla | 1 reakce |

Domluva o termínech hraní, když se je nepodaří dohodnout na hraní posledním. Tento článek je určený jen k tomu aby mohla být "diskuse k:" - sice bych mohl založit pouze tu diskusi, ale to by to pak nebylo všechno tak pěkně v jedný sekci článek vedle článku :)
sirien | 8.12.07 | Pavučina | 76 reakcí |

tento článek je určený jen k tomu aby mohla být "diskuse k:" - sice bych mohl založit pouze tu diskusi, ale to by to pak nebylo všechno tak pěkně v jedný sekci článek vedle článku :)
sirien | 8.12.07 | Pavučina | 15 reakcí |

Dotazy, poznámky, připomínky, detaily, návrhy... tento článek je určený jen k tomu aby mohla být "diskuse k:" - sice bych mohl založit pouze tu diskusi, ale to by to pak nebylo všechno tak pěkně v jedný sekci článek vedle článku :)
sirien | 8.12.07 | Pavučina | 55 reakcí |

Tichý stín, kterého si jeho oběť nevšimne, dokud není pozdě. Podpis na dně obchodníkovy (prázdné) pokladny. Diplomat s vytříbenou mluvou. Tulák může být kýmkoliv z nich. Nebo cokoliv mezi tím. A ještě víc. Pár rad do začátku od Skipa Williamse
Kodlicek | 8.12.07 | Tipy a triky | 27 reakcí |

Spousta vypravěčů má problém - nedaří se jim v RPG skloubit zároveň zcela svobodnou vůli hráčů (tj. žádný náznak railroadingu) a zároveň vytvoření celistvého příběhu jdoucího odněkud někam. Hráči pak mají problém držet se příběhu, a zároveň jednat roleplayingově (protože jejich postavy by třeba neměly až takový zájem na zápletce nebo na tom jednat spolu s ostatními nebo...). Já za dobu svého hraní přišel na to, jak dát tyhle tři prvky - RP, svobodu a příběh - dohromady tak, aby spolu nejenže nekolidovaly, ale zároveň aby se vzájemně podporovaly!
sirien | 7.12.07 | Tipy a triky | 33 reakcí |


tohle je přesně to co říká název... popis světa Pavučiny a toho, jak v ní funguje magie.
sirien | 6.12.07 | Pavučina | 3 reakce |

aneb jak jsem na začátku hraní podlehl iluzi že bych mohl třeba přepsat každou session do zápisu
sirien | 6.12.07 | Pavučina |

Tohle jsou zápisky Vlasáka k začátku hry... později se k nim už bohužel nevrátil. Takový zápisek o začátku hry
Vlasák | 6.12.07 | Pavučina |

Satheliny zápisky ze hry ve formě deníku postavy, kromě toho tam je jedna session zapsaná jako povídka.
Sathel | 6.12.07 | Pavučina | 9 reakcí |
Zobrazit starší články
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20223498344421 secREMOTE_IP: 3.129.23.157